• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • Josse82

GRATTIS alla som gift er i helgen!!!:)

• lillabunny

Hej alla! Nu är jag fru! Lyckligaste dagen i mitt liv! Tack för alla lyckönskningar tjejer, ni har en underbar dag framför er! Kommer mer information och bilder snart... Är lite trött och sliten idag!

• gewgaw

Då har man blivit Fru!! Så lycklig!!! Vilken underbar dag det var, trots, solsken, spöregn, åska och regäla chockupplevelser hihi

• lillabunny

Grattis gewgaw! I Skåne sken solen hela dagen! Åtminstone där vi var!

• pirr i magen

Hej!! nu är jag fru Jakobsson och stoltast i hela världen !!! Dagen var underbar å vilken tur med vädret - solsken hela dagen! Det var så fint i kyrkan, känslomässig storm med en underbar solosång. Festen var underbart kul å vi körde fullt ös hela kvällen till å med mormor o farmor dansade disco till mitt i natten! Grattis alla andra som har blivit fruar å till er andra kan jag bara säga att det är en fantastisk dag ni har framför er !! I morgon sticker vi på 8 dagars mys semester i solen !

• pirr i magen

Vi hade bästa prästen !! Han ringde på morgonen å försökte skojja om att han var sjuk å vi fick ta det en annan dag.....hahahahahaha tur att man inte stresser upp sej i första taget- han erkände ju buset snabbt men det var lite våghalisgt av honom att skojja så. Han var helt underbar å drog igång värsta hurrandet å "ja må dom leva" sången utanför kyrkan !

• Pumbaalina

Hej alla! Nu är jag också fru! Vi hade en helt underbar dag och jag vill passa på och lyckönska alla andra som gifte sig i helgen!
    Pirr i magen, var det ni som hade festen i Odensjö?

• mia_maj2006

Nu är jag också fru. Vi hade en helt underbar dag. Här följer en resumé:

Jag steg upp 7.30 och åt frukost och fixade lite saker innan jag 10.00 satte mig i taxin för att åka till Salong Envy Me. Jag och m2b's syster var där i 3 timmar innan det var dags för avfärd till Skansen. Vi blev jättesnygga. Väl på Skansen mötte våra familjer och m2b upp för fotografering. Jag var en av de stora attraktionerna på Skansen i min stora, fina vita klänning. Sedan var det dags för vigseln och den var jättefin, precis som vi ville ha den. Såpbubblorna var jättebra och folk tyckte att det var så roligt att de blåste bubblor i 10 minuter. Sedan bar det av till Djurgårdsfärjan, vi fick stående ovationer utanför Grönan. Väl framme på Mariahissen blev det fördrink, middag och sedan massor med schlager.

En helt underbar dag som jag kommer att minnas hela livet :D

• msbine

En till här som har blivit fru! Hade en underbar dag som jag aldrig kmmer att glömma! Har nog aldrig varit så lycklig som jag var den dagen och fortfarande är, man har inte riktigt fattat det än :) Men, nu är man fru Svensson

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!