• msbine

Maj 2006 tråd fem!!!!

Hej flickor! Startar här en ny tråd för oss maj- flickor, hoppas att alla hittar hit!!!!!!!!

• Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!
  • Fru annaglitter

Visst känns det annorlunda. Liksom stort och "tajtare", mer på riktigt.
    Märkligt att det skulle kännas så annorlunda :)

• pirr i magen

Hej alla fruar !!
    det finns bilder från vår hejdlöst roliga fest att titta på. Gå in på www.partypoviders.net sedan går ni ner en bit å väljer Linda & Andreas.

Vad kul det är att titta på alla andras bilder ! Ni är så fina allihop.
    Pumbaalina : Det var väl du som hade fest i Odensjö ? Jag vinkade till dina gäster när vi åkte från kyrkan och hoppades att jag skulle få se dej.
    kram på er!

• Mopedvin

Nu har jag läst och tittat på alla kort... Ni var så otroligt fina! Lyckan lyste verkligen i era ögon! Verkligen roligt att få se er. Köper ni alla kort eller ska ni välja ett visst antal?

• Lapinette

kattkatt - kan omöjligt köpa över 500 kort utan jag ska tänkte köpa ett fint album när jag kommer hem till Stockholm. Se hur många kort som ryms i den och sedan beställa därefter. Kommer inte ihåg hur många som normalt får plats i ett stort album, typ 80-90 stycken. Sen tänkte jag göra ett som mer inriktar sig på festen. Har ju 8 engångskameror som jag ska hämta bilderna på. Räknar med att alla 216 kort inte blir bra men kanske hälften?

• Mopedvin

Lapinette - vad tar hon styck för fotona?
    Vi köpte till tre st för 150:- st... Allt som allt 23 st

• Lapinette

Vi har 12 förstoringar i priset 18x24 men i fotoalbumet vill jag ha vanliga 10x15 och de kostar 15 kr styck. Vi har dem även på CD men inte till så pass bra kvalitet att vi vill framkalla dem. Det är ju dessa efterbeställningar som fotograferna tjänar pengar på.

• Maja-bruden

Jaha, det var väl inte riktigt vad jag tänkt mig, men 9 månader efter bröllopet kommer våra barn att få ett litet oplanerat syskon! Då kommer dottern att vara 10 och sonen 5 när bäbisen tittar fram!

• Lapinette

Oj, blev det ett syskon på bröllopsnatten? GRATTIS!

Själv har jag idag min första riktiga mens på 17 år. Längtar tillbaka till mina piller...det gör ju oooont!

• Maja-bruden

Tack, lapinette! Det var inte på bröllopsnatten utan ett par veckor efter, tror jag. Det är fortfarande svårt att begripa, vi trodde vi var klara med småbarn nu...Det ska bli så spännande att få berätta för syskonen om några veckor!

Vad har du för tabletter som du längtar efter? Och varför har du inte haft mens på 17 år? Hänger inte med riktigt...

• Lapinette

Det kallas för p-piller!!!

• Lapinette

Visst har jag haft mens men inte riktig och jag kan säga att det är skillnad.

• Maja-bruden

Aha, är det så att du ska försöka bli gravid nu! Ursäkta min tröghet! Har du barn förut så är de alltså över 17 år!? Så jag gissar att du inte har det, för du är väl inte så gammal!

• Lapinette

Har inte barn men är rätt så gammal...

• FiaMia

Här är en till som ska få bebis 9 månader efter bröllopet!! hihi
    Trodde aldrig att det skulle ta sig så fort! Men roligt är det allt!

Hoppas ni andra lever gott som fruar nu!
    Vår fotograf har inte lagt upp våra bilder ännu, men jag återkommer så fort dom ligger ute!

• Maja-bruden

Åh, va roligt Fiamia! Var det vad ni hade planerat? Och första barnet? Har ni gått precis efter boken, alltså!? Min lilla bebis var en överraskning, totalt...helt oplanerad, vi trodde vi var klara, vi har ju en som är född-96 och en -01:a...så det blir lite spridning på åldrarna! Men självklart tackar vi och tar emot när man får en sådan fin överraskning! När kommer din bäbis? Jag har beräknat till 1 mars! Håller du till på familjeliv nu, eller? Jag är där dagligen måste jag erkänna! (www.familjeliv.se)

Svar på tråden Maj 2006 tråd fem!!!!