• roffan

E-tuna!

Är du med?

• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

Pregnant! Det vore väl en morgongåva som heter duga!!!

• roffan

Jag tonar i guldbrunt. Är mörkt blond eller nån obenämnbar råttfärgad i vanliga fall, men har hållt mig till den här toningen i ett år nu och trivs.
    Ja, nu tror jag ju inte att jag är pregnant, men vi har ju alltid lördag natt! :)

• E-tuna

Guldbrunt låter ju sagolikt vackert!!!
    Kör hårt roffan...Lördag natt är ju strålande!
    Usch...nu blir jag också lite nervös...

• roffan

Så, nu är det klart och uppstädat i badrummet. Typiskt, toningen färgade både huden i nacken och handfatet :(

Jobbar du inte idag?

• E-tuna

Jag har redan jobbat.

Ta lite sprit på en tuss och gnid där huden är färgad...

• roffan

Jo, VIM är oslagbart, men av någon outgrundlig anledning så jag att det var slut när jag kom ner till städskrubben. När min man gör något i städväg gå r det minst en flaska per gång! Men det gick bort med svamp och badrumsspray. Tack och lov. Och sprit har jag ingen hemma, men det brukar nötas bort efter ett par dagar. :)
    Har du jobbat i morse? Är det inte jobbigt att ha oregelbundna arbetstider?

• E-tuna

Nej, ännu så länge passar det mig som handen i handsken att ha oregelbundna tider...det passar dessutom in i familjen som det ser ut nu ialla fall...
    Jag har efter 20 år med oregelbundna tider svårt att tänka mig ett Mån-Fre 8-16 jobb.
    MEN- allt förändras ju så småningom eftersom inget här i livet är statiskt!

Ang. spriten till huden...det går bra med vilken sprit som helst...inklusive Alsolsprit.

• roffan

Ja, jag hittade inte ens det! :)
    Hur är läget annars då? Undrar hemlige roffan

• E-tuna

Jo...nog är du hemlig altid!!!
    Jag är sååå nyfiken på om det ÄR Mikaela du heter!
    Om jag ska tro på dina egna ledtrådar så blir min slutsats att det är så...
    Jag är jättenyfiken på vad din blivande och barnen heter!!!

Om jag avslöjar mina...avslöjar du dina då?

Läget? Bra för utom att min näsa rinner konstant...är täppt, det kliar och svider.
    Har aldrig varit allergisk mot något men man börjar ju fundera!???
    Själv då?

Såg du förresten Bluebride´s tråd???
    Jag hälsade från dig och sa att hon visste var hon kunde hitta oss om hon ville prata...