• roffan

E-tuna!

Är du med?

• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

Jag gissar att din blivande heter Roger eller Mattias

• roffan

Ja, vi får väl se om vi har mailkontakt efter brölloperierna, så... Vill inte lämna ut de mina på nätet när de inte själva har valt det... Inget personligt mot dig alltså! :)

Jag är förkyld...

Jag såg bluebrides tråd, men hon verkar ha försvunnit... Inte kul att vara här inne nu kanske... Synd om henne! Verkar ändå som om det var tur att det inte gick ännu längre, är det inte bra innan bröllopet är det mycket sällan det blir bättre efteråt... Tyvärr.

• E-tuna

Så rätt så rätt!!!

Jag har sett bluebride i några trådar men hon har nog valt att dra sig härifrån ett tag...
    Stackars henne!!!

• E-tuna

Hördudu???"Vi får väl se om vi har mailkontakt..."
    Hur menar du nu???

Kommer jag att förlora min roffan efter tiden här på BT???

SKÄRP DIG!!!

• roffan

Nu drar jag till dagis! Kommer tillbaka vid tretiden. Är du kvar då tror du? Ska sitta här och skriva ut mina menyer.

• roffan

Oj, förlåt... *hukar mig* Värst vad tog illa upp, jag vet väl inte om du vill ha mig kvar heller. Ska jag bara sitta här och ta det för givet? :)

• roffan

Roger eller Mattias... nej, inte direkt. Då gissar jag att din man heter Anders eller Tomas :)

• E-tuna

JA!!! Det förutsatte jag att du skulle ta för givet!!!

JAG vill hålla kontakten med dig men kan nog inte skriva ut min mailadress här eftersom den innehåller hela mitt namn och kommun...
    Det vore ju ovärdeligt för mig att behålla dig...

Jag kommer att vara kvar här efter det du kommer från dagis.

• E-tuna

Ja...faktiskt så heter han ett av dom namnen...

• roffan

Min adress är också helt utlämnande. Vi får skaffa nån anonym hotmailadress då! Tyvärr var roffan redan upptaget. :)