• roffan

E-tuna!

Är du med?

• Svar på tråden E-tuna!
  • roffan

Här kan ju alla se vad vi skriver???!!! Men via mail kan man ju inte skriva svar direkt såhär.

• E-tuna

Det var ju det jag menade....som här- att man kan se att sin "brevkompis" är inne men att inte alla ska kunna se vad man skriver till varandra.

Jag ska prata med gubben...MSN håller ju tjejerna på med och ingen annan kan se vad dom skriver...men resten förstår jag inte...

• E-tuna

Ja, jag vet att ALLA som vill kan läsa vad vi skriver här!!!
    Vad jag menar är att det som här- ska synas att ens "brevkompis" är inne men undantaget ska vara just det att ingen annan än du och jag ska kunna läsa vad just du och kag skriver...
    Förstår du?

• roffan

Jo, jag är med :) Har MSN på min dator, men har aldrig provat. Har du nån hotmailadress då? Tror man måste ha det... Men det är ju enkel, snabbt och gratis att skaffa! Kanske vore något? Och du, det vore första gången för mig ;)

• E-tuna
    ...det vore första gången för mig med!!! Tur att man är oskuld inim NÅGOT område!
    Har ingen hotmailadress men det går väl att fixa relativt lätt?
    Ska snacka med familjemedlemmerna ikväll...
  • roffan

Gör det, det vore väl ett steg i rätt riktning för oss "gamlingar" att börja chatta! :)
    Vilken brudvals ska ni ha? Har ni bestämt ännu? Själv funderar jag lite på den där chimmyn... Åt vilket håll ska höfterna?

• E-tuna

Åt båda håll! Snabbt som attans!!!
    Meningen är att glaspärlorna du har i bältet ska rasssssssla utav bara...f*n (jag viskade nu...)
    Höfterna(rumpan) ska stå och tokskaka...)
    Nej vi har inte bestämt vals ännu...är det klokt det???

• E-tuna

Chimmy ska kunna göras stillastående, växelvis på resp. höft OCH gåenedes!!!

• E-tuna

BARA höfterna! Inte magen eller överkroppen!
    Du måste lära dig att DELA AV kroppen så att en del rör sig medans en annan är still...

• roffan

Fasen, om jag börjar tokskaka på ändan slutar den inte på evigheter, kommer liksom i självsvängning! :) Det här med magdans är kanske inte min grej iaf... Jag håller mig till pardans, tror jag. Ni har väl god tid på er att bestämma vals?! Jag tipsar gärna om ni säger vad ni vill ha för stil på det hela!