E-tuna!
Är du med?
Är du med?
Blev inget spel idag. Måste komma på musik till träffen med kantorn och mannen måste sova. Jag sa att det var viktige att tänka på musik och allt som måste göras imorgon, och då sa han: Ojdå, då har du att göra. Låter som det blir heldag för dig imorgon! Ja,ja...
Vad har ni på planeringsagendan då? Ni dom har nästan TVÅ månader kvar!
Jag var och köpte sidenrosblad i helgen som jag hoppas på att vaktis i kyrkan går med på att barnen strör i altargången. Annars får vi ha dem utströdda som bordsdekoration. Eller varför inte i den "äkta sängen" vid lämpligt tillfälle :) Kanske går att återanvända tom!
Ja du roffan...vi blir lite oroliga för vi tycker att allt är sååååå lugnt och att det inte är något speciellt att planera!!!
Den 5:e ska vi ha träff med prästen vid landet...även kolla kyrkan som är bokad ifall det spöregnar, vi ska kolla det sista i lokalen tillsammans med vårat koordinatorpar, vi ska grovstäda på torpet, OSA går ut nu den sista, min utstyrsel, gubbens utstyrsel o barnens utstyrsel är klar, möte har vi haft med våra kockar, tårtan har gåtts igenom...
Ja, vi TROR att vi har allt under kontroll...Det är nog något vi kapitalt har missat kan jag ge mig den på!!!
Samma här...
Jag blev lite orolig nu när jag läste en tråd ang hindersprövning...den skickade vi in idag och vi ska träffa prästen den 5:e och skulle lämna den då...dom på tråden pratade om allt ifrån två dagar till över en månad innan dom fick sina...men visst borde det gå att skicka den till prästen så fort vi får den- den kommer ju i god tid till bröllopet i alla fall...vad tror du?
...nämen roffeli-roffan...gick du o la dig utan att säga natti-natt?
Zov zå gott...vi hörs...
Jag är här! Hindersprövningen tog ca en vecka och du behöver den egentligen inte förrän på bröllopsdagen. Annars skulle ju alla dessa spontanbröllop inte funka! Men prästen brukar gilla när man är ute i tid med den, för finns den inte där på bröllopsdagen är det ju bara att ställa in...
Hej igen!
Det var prästen som ville vara ute i god tid...
Vad gör du?
Surfar :) Försöker tänka på ljuva toner på min bröllopsdag. Är som en anka - cool där jag flyter fram men paddlar som f-n under ytan!
Hahaha...lika rolig som vanligt.
Surfar du på bröllopssajter, eller?
Hur har det löst sig med dina sångvalsproblem?
Det verkar inte jösa sig bättre än att jag får diskutera det hela med kantorn imorgon. Det brukar bli mer kreativt än att tänka helt själv. Jag surfar på bröllopsbilder för att få inspiration att vidareförmedla till fotografen.