• roffan

E-tuna!

Är du med?

• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

Jag dansar för fullt här hemma!
    Jag måste ju tona min mage inför dagen B...

• roffan

Jo, jag vet att tiden går fort. Allvarligt, jag blev nästan gråtfärdig av det du skrev... Man ska ta vara på sina barn, de är en gåva!
    Antar att du har en lycklig man som gärna är med och stöttar och tittar när du tränar inför bröllopet! Men ni ska väl inte ha magdans istället för brudvals? :)

• E-tuna

Faktum är att jag också blir gråtfärdig...
    Ja, barn är en riktig gudagåva!!!
    Jag kan faktiskt bli sorgsen över hur fort det går. Idag fyller jag en annan funktion för mina barn än vad jag gjorde när dom var små...Nu handlar det mera om att dom ska göra sig fria och göra sig redo för att bli självständiga...en fullständigt naturlig process, säger dom som vet...om jag håller med är ju en helt annan sak. Maktlösheten ligger nog i att man inte kan påverka det alls...

Nix det blir brudvals på bröllopet o magdans på 40-årsskivan.

• roffan

Bra sagt om barn och bra val av dans! Vet du vad, jag tror att det är dags för John Blund... Hörs imorgon eller så, hoppas jag. Det vore kul att följas åt inför våra stora dagar. Sov sött.

• roffan

Jag är här. Igen. Idag är det inge bra...

• roffan

Urinvägsinfektion (min första), sjuk och tråkig och lätt sur man, behöver göra så mycket men får inte till nånting. Maken gillade inte heller manschettknapparna jag köpte honom i födelsedagspresent, så imorgon måste jag lämna tillbaka dem.
    Själv då?

• E-tuna

Oj,oj UVI är aldrig kul...Är det "midusin" som gäller för dig oxå?
    Vad var det för fel på manchettknapparna då?

Svar på tråden E-tuna!