• roffan

E-tuna!

Är du med?

• Svar på tråden E-tuna!
  • roffan

Jo, jag läste det och blev också helt såld! Skulle absolut vara något för min skogsman!!!! Blev faktiskt lite sugen, men va fasen.
    Min gubbe ville också se till att jag kunde ladda batterierna härom födelsedagen. Mobiltelefonbattterierna alltså. Den bästa present han har fått av mig var en svindyr snygg vindfodrad tröja. Och så den exklusiva garagedomkraften, då.

• roffan

Vad spelar han för musik, din man? Spelar han dansband har jag med största sannolikhet hört honom :)

• E-tuna

Det absolut dyraste jag har köpt till gubben var ett nytt trumsett- en Gig-pig...
    Det dyraste jag själv har fått av honom var en Cairo/Alexandriaresa...

Löjligt egentligen eftersom det är våra gemensamma pengar då vi har gemensam ekonomi...eller hur!??

• E-tuna

Han spelar i ett cover-band...alla möjliga genrer...fast mest rock...

• roffan

Nej, du har lu givit också med tanke och hjärta - inte bara med hans egna pengar :) :) :)
    Kul med coverband - då brukar han kanske spela på bröllopsfester?
    Är det dags nu tror du?

• E-tuna

Dags att gå till sängs menar du?
    Själv sitter jag nog uppe i en kvart till...

• roffan

Ja, men det BÖRJAR bli dags. Jag har lärt mig med mina barn att bästa sättet att undvika stortjut och konflikter är att förvarna om vad som komma skall. Lek i fem minuter till, men sedan måste vi åka hem...

• E-tuna

HAHA!!!
    Det har du rätt i...det brukar bli minst konflikter då!!!
    Du har ju dessutom en UVI att ta hänsyn till så du borde kanske krypa ner, bara du säger natti natt innan du försvinner...
    Du- precis som jag själv- kommer väl med ganska stor sannorlikhet vara här i morgon?

• roffan

Ja, förmodligen :) Natti natti. Gå nu och lägg dig innan det till och med hinner bli för TIDIGT! :)

• E-tuna

Natti natt!
    Zov gott o dröm sött...
    Jag ska nu gå om 5 minuter...

Svar på tråden E-tuna!