E-tuna!
Är du med?
Är du med?
Från oss till torpet...ca 1½ tmme med bil på E20...
TV, säger du? Vad tittar ni på då då??
Eller menar du att det bara är han som tittar??
Hur var det med bästisen+ När stundar hennes bröllop?
Han kollar :) Jag väntar - min tid kommer när TV-programmet är slut... Jag har redan sett den - Hotet eller vad den heter på ettan.
Kompis ska gifta sig i september. Vi utbytte roligheter till lek och festprogram (som jag inte ska ha...)
Tråkigt att gå och lägga sig ensam :( Men du kanske snart ska knoppa om du ska jobba imorgon?
...jag jobbar kväll imorgon så jag sitter uppe ett tag till...
Vad var det för roligheter ni utbytte? Något du vill dela med dig av?
Vet ju inte än vad vi ska ha...behöver planera det med koordinatörerna så alla uppslag är välkomna!
Hm... Vi talade mest om vad hon INTE bör ta upp i sitt tal :) och så gled vi över på gamla minnen... Jag tipsade henne om den roliga texten om "Uppgradering av Flickvän 1.0 till Wife 3.5" och den liknande om mannen eftersom hennes kille är ett datasnille.
Själv har jag bestämt mig för en presentationsvisa (där man sjunger att föräldrarna ska resa sig och älgjägare ska lyfta närmaste vas och de som kör Volvo ska ställa sig på stolen medan de som kör Opel ska ropa sitt ner osv...)
Ojdå...finns det såå mycket hon INTE borde ta upp??
Den presentationslistan låter ju hur kul som helst! Den kan man göra om så att epiteten passar in på ens egna gäster, va?
Har du någon melodi o text?
...presentationsVISAN..menar jag ju...
...nu går jag o lägger mig! Zov gott...vi hörs kanske i morgon?
Oj, vad tiden gick... Gonatt!
Hej igen...är du med??
Hur mår du o vad gör du?
Hej! Jag surfar lite. Barnen ska snart i säng och vi andra tänkte fika. Hade tänkt se deal or no deal sen. Hur är det med dig på jobbet då?