• roffan

E-tuna!

Är du med?

• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

Tack bra! Jag slutar om 1 timme...måste gå nu...vi hörs kanske senare??

• E-tuna

Tjingelingen...har nu cyklat hem i 110km/tim...har pratat med gubben som har det såååå ensamt i skogen!!!
    Lillan är ute o storan sitter o chattar med handbollskompisar...hon har spelat Cup idag- vann 2 matcher o förlorade en men dom gick vidare till A-slutspel så dom ska väl inte klaga!???
    Är du kvar ett tag till eller lockar TV:n..?

• E-tuna

...hmmm...du är inte här?
    Jag går o spelar kort med storan...vi hörs kanske senare?

• roffan

Jag är här! Springer dock lite fram och tillbaka, eller from and tobacco, som de säger i England :)

• E-tuna

Okey...jag drar ett parti...eller två...med storan, så hörs vi kanske senare!
    Det är Alien på TV ikväll...inget för dig!!! men jag vill ta chansen att återuppliva min tonårsperiod...jag gillar inte heller så´na filmer egentligen men det drar...sover ensam o allt...Vi får väl se hu stor i truten jag är!!!

• roffan

Lycka till! Har du någon tur i spel, du som verkar ha haft sån tur i kärlek?! ;)

• E-tuna

Hahahahaha...jag har förmodligen större tur i kärlek!!!
    Jag är en evig förlorare i spel...otaktisk, ostrategisk...men jag klarar nog en poker eller två...fast hon är bra-Storan!!! Hon är logisk och en riktig strateg...
    Jag har säkert inte en chans men jag måste ju visa min goooooda vilja!!!

• roffan

Titta inte på Alien, det kommer bara att sluta med att du knackar på flickornas dörr med kudden i handen framåt småtimmarna :)
    Min stackars minsting är snörförkyld och jag har legat halvvaken och tröstat och lyssnat hela natten. Det verkar gå mot detsamma inatt... Stackars maken är också sjuk... :(

• E-tuna

Nämen...är ni sjuka???
    Du har en "naturlig" anledning att få sova med dina barn...jag måste legitimera mig med rädsla ...Det låter som om vi båda får sova med ungarna...jag ser lite fram emot det...
    Jag börjar 07.00 imorgon bitti och storan säger bara "vänta...om en stund" som om det var JAG som föreslagit ett parti poker!?
    Så nu sitter jag här tills det passar henne...hon ser väl inte mig som en tillräcklig utmaning, kan jag tro...

Svar på tråden E-tuna!