• roffan

E-tuna!

Är du med?

• Svar på tråden E-tuna!
  • roffan

Jag mår bättre, men man och ett av barnen fortfarande lite dåliga... Men så är det! Skönt med en helgdag till!

• E-tuna

...äääähhhmmm...jag förstår inte vad du menar med ytterligare en helgdag?????
    Jodå...det gör jag men vi som jobbar inom vården lägger inte så mycket vikt vid helgdagar o sånt...jobbar man enligt schema så gör man...minustid eller semester är vad som gäller om man vill vara ledig som ni alla andra!
    För mig personligen finns det absolut inget som är så heligt som just Julafton ( o gärna juldagen) annars spelar det ingen jättestor roll om jag jobbar midsommar, pingst eller nyår...

• roffan

Det finns inga helgdagar för mig heller (eller bara helgdagar kanske) - jag har varit mammaledig i tre och ett halvt år :)
    Nu är det två minuter kvar till maj - vår månad!!!! Hu, vad tiden går! Då kan du börja svara när folk frågar när ni ska gifta er "Nästa månad " !

• E-tuna

Att vara mammaledig är ju ,inte som bekant, att vara ledig!!!
    Börjar det krypa nu???Känns det som att du har läget under kontroll?
    HUA!!! Jag blir nervös...vad ska då inte DU vara som gifter dig den 20:e???

• roffan

Jag är inte nervös, men mer eller mindre stressad faktiskt. Det känns inte som om jag får nånting gjort. När gubben min ligger kan jag liksom inte ta mig för något! Måste klippa inbjudningskort, måste klippa inbjudningskort, måste klippa inbjudningskort, måste klippa inbjudningskort... Det får bli mitt mantra tills det är klart!

• E-tuna

Japp...jag är kvar en bra stund...är ledig imorgon och kan därför sitta uppe lääänge!

• E-tuna

Nämen...vänta nu lite...Har du inte skickat ut inbjudningskort ännu???
    Vi, som ska gifta oss nästan en månad efter er, har ju sista dag på OSA idag!
    Du måste väl mena placeringskort?

• E-tuna

...nu har snart en timme gått sedan du undrade om jag var kvar en stund...jag har varit kvar nu men inte länge till

• E-tuna

...du försvann...
    Zzzzoovvv zå gott! Vi hörs...

Svar på tråden E-tuna!