E-tuna!
Är du med?
Är du med?
Hej.Kröp ner hos mannen för att gosa en stund, men vaknade först i morse... Förlåt.
Klart jag menar placeringskort! Stillestånd i kontoret... Idag ska jag göra det! Ska börja nu!
Ähum...menar du att du föredrar att krypa ner i en varm skön säng med din gubbe framför att sitta vid datorn???
Jaha...du ska fixa med dina placeringskort idag...då hörs vi kanske bara sporadiskt?
Är allt bra idag?
Placeringskorten är nästan klara, de saknar bara namn! Vi har för första gången pysslat tillsammans. Annars är det bättre tack, men lillan ramlade i trappan :(
Oj! Hur gick det med henne???
Jag själv har 6(!!!) ärr under hakan efter fall i trapp i tidigare ålder...
Oj! Jodå det gick bra, inga synliga fel iaf. Och hon verkar inte annorlunda än vanligt. Men maken var nära hjärtattack tror jag... Barn är ju så mjuka och faller lite annorlunda än vuxna. Oftast ingen fara, men jobbigt ändå.
Vad har ni för er? Mannen tillbaka nu?
Nej gubben är inte tillbaka än...jag längtar!!!
Vi har varit i centrum på zoo o köpt kattsand och köpt present till en kompis (hon som ska göra tårtorna på bröllopet)för hon fyller år...vi har städat lite och handlat toning till mitt hår.
Sitter o funderar på vad jag ska laga för gott till middag...
Vi lagade potatismos och fiskbiffar med lingonsylt och stuvade morötter till idag :)
Nu kommer grannen och ska sälja strumpor åt fotbollsklubben... Återkommer.
Är du kvar?
Japp...köpte du några strumpor?
Japp :)