• roffan

E-tuna!

Är du med?

• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

Bra!
    Nu har jag precis ätit och ska sen gå o tona håret...

• roffan

Åh, vid den här tiden är allting alltid på gång och så ringer det... Hur går det med håret?

• E-tuna

Har inte börjat ännu...det tutar bara upptaget hos våra koordinatörer...igår var sista dag för OSA och jag ska ringa o höra hur många som tackat ja, hur många som tackat nej och hur många som inte har svarat alls...

• roffan

Koordinatörer..! Jo, jag tackar jag. Fint ska det va! Storstadsfasoner :) hihi....
    Gubben hemma än?

• roffan

EEEEE-tuuuunaaa! Jag skojade bara om storstadsfasonerna...

• E-tuna

Jo...nu ska jag berätta för dig om hur sådana här fasoner tillkommer...
    Vi har ett par ypperligt goda vänner (min före detta kille och min barndomsväninna- som sedan 12 år dessutom är ett par)som så gärna ville vara delaktiga i vårat bröllop.
    Min man har sett ut sin egen bästa och sedan längst tillbaka gode vän till best man (min man o jag kommer inte ursprungligen från samma ort så han har vänner från då...)och jag valde att ha våra tjejer som tärnor för att slippa välja mellan goda vänninor och systrar.
    Därav blev det vissa uppgifter som vi mer än gärna ville att dom skulle få vara delaktiga i och då blev dom våra bröllopskoordinatörer.
    Deras uppgifter är att ta emot OSA, fixa partypåsar till bussresenärerna, duka och dekorera lokal o bord, planera välkomstdrink och i största allmänhet hålla koll på gäster och omkringliggande sysslor!
    Det passar dom alldeles utmärkt för dom är så praktiska och organisatoriska...

I nuläget är det 17(!!!!????) som inte har svarat alls och tyvärr 14 som tackat nej...

• E-tuna

Vad tycker du att man ska göra med dessa människor som inte har vett att svara???

• E-tuna

...ähum...ovanstående kan ju tolkas som att du inte har vett att svara på mina inlägg...jag menar svara på OSA...

• Meddelande borttaget
Svar på tråden E-tuna!