• roffan

E-tuna!

Är du med?

• Svar på tråden E-tuna!
  • roffan

Vad som var fel med valsen vete katten. Han sa: "Den där...? Ja,ja, om du vill ha den så..."

• E-tuna

Är han så duktig så att du tyckte du behövde lära dig dans för att ha en chans att få träffa honom igen?

Vad var det du föll för hos din man och vad är det idag som du älskar mest?

• roffan

Ja, jag tyckte iaf då att han var världens bästa dansare! Nu är han bara min - varför har jag ingen aning om. Blir så förb...ad ibland, men jag skyller på den berömda kemin! :) Kan inte tänka mig någon annan men önskar ibland att han var si och så. Men det gör väl alla! :)
    Du då?

• E-tuna

Min är väl inte överförtjust i dans...han dansar men blir inte lika tokig som jag blir av musik.
    Jag föll nog för hans enorma "gladhet" som strålade om honom heeeela tiden...det var hans leende ansikte jag såg först, men jag tyckte faktiskt att han var för mager! Han hade svarta jeans på sig och det gjorde att han såg ännu smalare ut...
    Han har många goda egenskaper men om jag måste plocka ut någon så är det att han alltid är possitiv och så glad...
    Hans sämsta egenskap är att han ibland kan vara DUMDRISTIGT opptimistisk- allt ordnar sig, allt löser sig...det kan vara frustrerande.
    Vad är din man´s sämsta egenskaper?

• roffan

Humörmänniska och dessutom envis som synden! Inte alltid så uppskattande verbalt. Skulle önska lite mer av den varan, men å andra sidan säger han ofta att han älskar mig och att jag är så snäll och bra och fin , och han ser alltid när jag har bytt gardiner och så. Men när han blir sur så får jag veta det också. Han är inte så pratglad, men när han själv pratar om något så slutar han aldrig!
    Men vem är perfekt?!

Bra: händig, ekonomisk, tar sin ansvarande och beskyddande familjefarsroll på allvar, kan föra sig i sällskap, dansar, gör fina barn, bra till lite av varje, du vet ;)

Det blir roligt att se vad det kommer att stå i vigselprogrammet, vi har blivit intervjuade separat om varandra (blev det på möhippan under alkoholpåverkan...) och antar att det kommer någon slags redovisning...

• E-tuna

Ojdå...det blir ju väldigt spännande!!!
    Perfekt finns det ingen som är- och tur är väl det!
    Jag har ingen större önskan att göra om min man men önska lite mindre av vissa kvaliteter kan man ju göra...i smyg såhär anonymt

• roffan

Ja, självklart anonymt! :)

• E-tuna

Jätteanonym!???
    Är det dags för sängen nu när klockan slagit varulv?

• roffan

Varulvc är ett förbjudet ord här! Vet att det är löjligt men jag har fortfarande inte kommit över vissa nattskrämslen! :) Börjar du bli trött?

• E-tuna

Jag börjar inte förrens 15.00 imorgon så jag sitter uppe ett tag till!

Förlåt! Jag ska inte säga såna skrämsliga saker...
    Imorgon åker min man och mitt ex. till Tyskland och köper alkohol. Jag är liiiiiite sur att jag inte får följa med, det hade varit roligt...

Svar på tråden E-tuna!