• roffan

E-tuna!

Är du med?

• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

F-n!!!!!
    Milou är min äldsta dotter...måste ha tappat koncentrationen...

Nåja, hon är instabil i sina fotleder och ledbandena är inte så töjbara...därför behöver hon öva upp dom och då är en balansbräda perfekt!
    Hahahahahahahahaha...jag älskar mina katter men jag vet inte om jag hade lagt ner det jobbet på min misse som behövde hjälp av en sjukgymnast!

• roffan

Aha - Tonys storasyrra skulle ha den! :) Tänkte väl det, men efter att ha haft kattpensionat vet man säkert att man vet aldrig säkert :)

• E-tuna

Aha, jag förstår...

Var var du själv igår?
    Anropade du mig?
    Har jag missat nå´t?

• roffan

Ja, du jag var hos en kompis och fixade med festmusiken. Letade valser och goa foxtrotar.

• E-tuna

Jag såg att vigselprogrammet är klart-SKÖNT!!!
    Musiken...går det bra?Är det också klart?

• roffan

Nästan klart. Ska bara brännas ut på skivor.
    Nu när allt är bestämt har min man vaknat. Förut ville jag att han skulle intressera sig - nu lägger han sig i!!! :)

• E-tuna

Hahaha...vad är det han vill??? Har han önskemål om låtar??? Till sitt egna bröllop??? Fy så fräckt

Kompromissar ni eller...?

• roffan

Hm, motvilligt skulle han kompromissa. Han är av åsikten att när man kompromissar förlorar båda... Försöker tala om för honom att Dr Phil pratar om "win-win-situation" :)
    Ja, nu dissade han min brudvals :( Men ví har enats om en ny eller en till iaf, så kan vi kompromissa och ha kvar min också :)

• E-tuna

Good for you!

Vad tyckte han var fel med ditt val av vals?
    Gillar din man att dansa och är han duktig?

• roffan

Min man kan dansa och vi träffades ju som sagt på dans också. Såg honom första gången jag var ute på dans och visste direkt att jag ville ha honom. Lärde mig dansa för att kunna gå ut och kanske träffa honom igen... Det tog sedan tre år, men det blev vi! :) Och nu är jag som sagt danslärare.

Svar på tråden E-tuna!