E-tuna!
Är du med?
Är du med?
Ja, han är ju inte smålänning, men jag ska försöka :) Han brukar lita på mig. Ska du jobba imorrn?
Nej jag är ledig!
Men- ska stå i tvättstugan och städa det sista inför den frånvarande helgen...ledig???
Ja, ska bara åka och köpa baden-badendynor så vi kan inviga balkongen med bakelserna (samma som till bröllopet) jag beställt till förlovningsdagen idag! Sedan väntar jag på blommogram som annonserats av blomsterhandlaren till imorgon. Är så nyfiken på vem som skickat blommor till oss!!!!!!
Grattis på 1-års dagen!!!!!!!
Får du någon romantisk gåva, tror du???
Vem kan blommorna komma i ifrån???
Nej, inga romantiska gåvor här inte..! Han har lovat att hämta bakelserna på fiket.
Vet inte vem som skickat blommor! Är så nyfiken!!!
Att han hämtar bakelserna tyder ju på att ni har planerat detta tillsammans...Bra!!!
Snart måste jag gå och sova...så att jag inte skrämmer livet ur prästen i morgon...
Är det säkert att allt är bra med dig?
Jag beställde och sa åt honom att hämta :)
Klart allt är bra! Har jag låtit annorlunda?
Okey, då förstår jag...han gör som du säger, helt enkelt En god egenskap hos en äkta make!!!
Huruvida du har låtit annorlunda kan ju lika gärna bero på att jag nu är trött ...vet inte, du känns en liiiiten aning sorgsen och en liiiiten aning arg...
Kan det ligga något i det jag säger eller svammlar jag bara?
Nja. Jag är nog trött! jag är glad och god i sinnet! Det är nog bara för att jag berättade om mitt utbrott tidigare... Jag är så lycklig för att vi ska gifta oss snart!!!
Lycka till med prästen! Hörs vi inte förrän söndag kväll nu?
Gonatt!
Nej, gummseli-gos...vi hörs inte förrens på söndag kväll...jag saknar dig redan!!!
Jag hör av mig när jag kommer hem...
Zov gott, dröm sött o natti natt!