• roffan

E-tuna!

Är du med?

• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

Ja, en riktig godbit enligt mig!!!

• roffan

Där kanske man kan säga att kvalitet går före kvantitet?
    Är han bra på att laga mat? Min gubbe är en utmärkt viltkock och snor dessutom ihop något av ingenting, vilket jag har svårt för. Jag är en receptmänniska!

• E-tuna

Vi är ganska överens om att det är kvalitet och inte kvantitet det handlar om, oavsett hur mycket eller litet kvantitet...Så vi går båda under dom visdomsorden fast på olika sett, så att säga!

Han är road av att laga mat och är man road av det så blir man oftast duktig, uppfinningsrik och modig- så ja, han är väldigt duktig på att laga mat!
    Vi går aldrig någonsin efter recept, utan låter känsla och nyfikenheternas smaklökar råda och det brukar bli så bra så

• E-tuna

...är här...middag o skogspromenad avklarad...Sååå skönt.

• roffan

Och nu går jag och dricker försoningskaffe. Fick ett utbrott på mannen förut Men nu är allt så bra igen så! Han har lärt sig att ge sig nu. :)

• E-tuna

Vad var det som hände???

Är det bättre nu??

• roffan

Jag blev sur (förbaskad) för jag tyckte han spelade hänsynslöst förskräckligt högt i samma rum som barnen var. Och han tyckte att jag betedde mig som talade om det! Men det är över och glömt nu! Man måste ju ha lite spänning i livet :)

• E-tuna

Okey...!

Ja...handlar det om lite spänning i livet så är det väl okey

Hur är det annars med dig idag? Är allt bra?

• roffan

FInt, men förkylt. Firar ettårig förlovningsdag imorgon!
    Bråkar ni aldrig? Eller tjafsar iaf?

Svar på tråden E-tuna!