• roffan

E-tuna!

Är du med?

• Svar på tråden E-tuna!
  • roffan

Kollar om länken funkar. Iså fall ska du hjälpa mig välja på detta och det tidigare paret jag har "visat dig".

www.shoppingbutiken.se/Shop/Index.php

Funkar det inte går du in på tårtdekorationer - brudpar - i marmor - nr 11215

• E-tuna

Jag skulle välja det andra paret( som du visade mig förrut)...dom var mer romantiska, tycker jag. Dom stod tätare intill varandra...som om dansen tagit slut och dom inte ville släppa varandra!!!

Min man o jag träffades ute på ett "danshak"
    Min bestämda uppfattning var att man inte kan bygga seriösa relationer med någon man träffar på krogen (fördomar, jag vet!!!)och eftersom "engångsligg" är totalt uteslutet för min del så var det en utopi att just jag skulle träffa någon i utesvängen...
    Men se så det kan gå!!! Jag var ju inte den enda som inte var intresserad av att en främling skulle följa med mig hem "för att ställa väckarklockan"

• roffan

Vet du var jag träffade min man? Ute på ett danshak...

• E-tuna

Näe...lägg av!!!?????
    Finns det kanske någon mening med att just du o jag hittade varandra här o nu???
    Vad är det ödet vill säga oss?

• roffan

Ja du, vem vet? :) Kul, tycker jag iaf!

• E-tuna

Allvarligt, roffan...här sitter du och jag på en ensam tråd...vi hittade varandra i ett vimmel av diverse trådar...vi är ganska lika i tycke och tänk...tror du på någon form av öde eller mening?

• roffan

Det var förresten därför jag var intresserad av det dansande brudparet i marmor- för det är vi när vi träffades liksom :)

• E-tuna

Vad tycker du själv om det första paret du visade mig?

• roffan

Ja, det tror jag nog på. Detta med anledning av min man och jag och hur vi träffades. Men hela historien får du någon annan stans någon annan gång - annars vet "alla" (som känner mig) vem jag är...

Vi träffades på tråden om Bella notte, va..?

• roffan

Jag kan inte bestämma mig om brudparen!!! Lider av svår beslutsångest i nästan allt.

Svar på tråden E-tuna!