• roffan

E-tuna!

Är du med?

• Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna

GLÖM DET!!! Jag tror nog att jag pratar om mig själv och min egen roll i en konfliktliknande situation!!!!

• E-tuna

Nämen roffan...blev du arg på mig nu???
    Förlåt mig, jag menade inget illa!!!
    Kom tillbaka!

• E-tuna

Okey...zov på saken...vi hörs kanske i morgon?

• roffan

Hm , märkligt. FÖrsöker igen. Mina inlägg kommer inte med! Har skrivit flera stycken!

• E-tuna

Heeej!!!
    Vad vill du säga?
    Dina inlägg kommer inte med...som du själv ser...
    Är du arg på mig nu?

• roffan

Jo jag skrev just att jag när jag tjatat klart blir som en skolfröken som med fina ord håller predikan för honom om att och varför han har gjort fel. Sedan säger jag "jaha är det bra nu?" Och då fortsätter han med ovan nämnda beskrivning!
    Jag är inte arg på dig! Eller någon annan heller :) Förstår inte varför inläggen bara försvinner ibland!

• E-tuna

Puh...skönt!!!
    Jag hade inte kunnat sova inatt...

• roffan

Nu kan du sova gott :)
    Jag sitter och skriver festprogramstips till vår toastmadame... Trodde bara att hon skulle typ hålla koll på talarna, men jag inser att hon behöver mer stöd! Hon hade tydligen bett maken (min) om det och han hade lovat det. När jag idag sa att jag hade gjort det sa han att det var bra eftersom hon bett om det. När jag frågade varför han inget sagt sa han att han antog att jag begrep det och tog tag i det ändå, eftersom jag är så bra på sånt här... Öhhh...

• E-tuna

Jamen typiskt!!!

Om jag åker o hälsar på min farbror som bor på Kulltorp, i sommar eller i höst, vill du träffa mig då ?

Han är gammal och jag vet inte när jag får uppleva det stället igen, så det börjar bli dax att åka dit...
    Hans barn ordnar någon lägenhet i sta´n (Loftahammar???) åt honom vintertid men resten av året bor han där- på Kulltorp-
    och det var två år sedan vi var där...
    Våra barn tjatar om att få åka dit...

Svar på tråden E-tuna!