Inlägg från: Linma |Visa alla inlägg
  • Linma

15 juli tjejer hur går det?

snart lilla fru

jag har skickat efter klänningen på e-bay väntar med spänning på att den ska bli klar. :) En klar chansning men men blir det inte bra får jag väl ut och panik shoppa hihi... här är en bild av den...
    Om det funkar?..

cgi.ebay.com/WG0503-WEDDING-BRIDAL-GOWN-DRESS-SIZE-2-30-OR-CUSTOM_W0QQitemZ8277689507QQcategoryZ63851QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Har funderat och funderat på mitt hår och jag och en kompis ska försöka göra en provuppsättning med en ros i håret för att försöka fundera ut om jag ska satsa på det eller tiara. är lite rädd för att tiaran ska bli för mycket eftersom jag har ett halsband i strass.... men vi får se om vi kommer att lyckas.. :)

Puh76 Mums låter gott att få provsmaka tårtan, vi ska nog ha en ganska vanlig prinsesstårta ganska enkelt, kommer nog inte kunna äta så mycket tårta iaf :)Vad bra att prästen kontaktade er.. har tänkt på att jag borde nog kontakta vår präst snart, men väntar lite till så kanske han kontaktar oss istället!1 :) ha en mysig fredag med era blivande.. :)

• Linma

Snart-lilla-frun... ja det känns riktigt underbart när man väl skickat iväg alla korten, det är verkligen då det börrjar kännas att detta är på riktigt.. pirrigt... Ja jag hoppas verkligen att klänningen är fin, den ska komma i början av maj..skickade in mina mått i slutet av mars. Den var beräknad att komma nu i veckan, men de var lite sena pga hög belastning. Men längtar det ska bli så spännande att få den. Även om jag just drömmer mardrömmar om att den är blå grön, ser ut som en trasa och är alldeles sne.. hihi

15juli06 kul med flera 15 juli brudar här.. vad kul att du också bor i HBG, var ska ni gifta er?

Johannabrud06 Känner igen det där med att sambon tycker att man är knäpp bara för att man vill ha det så bra som möjligt..hihi hoppas att ni alla får en bra dag i solen!!

• Linma

Hihi skrattar åt drömmarna, har också haft mardrömmar till och från.. men tror det hör till..det märks att man tänker på brölloppet mycket. Förstår knappt hur mina vänner står ut med mig när det enda jag pratar om är min klänning, ringarna, maten, kyrkan, fotograferingen, dukningen och frmför allt just nu HÅRET!! PANIK! hihi.. tur att man har underbara vänner och man får väl se till att komma i håg allt detta när de ska gifta sig en gång i tiden.

Vi har mest små saker kvar i planeringen..små just nu ..meeen..vänta bara snart blir de större och större ju närmare man kommer den 15 juli.. :)

I helgen fixade vi min blivandes ring..skönt så är det klart.. våra ringar kommer att se ut så här..

www.hellkes.se/ gå under Europa andra ringen uppifrån till vänster..

fast min kommer att ha 7 vackra skimrande brilljanter..myyyyyseeeer.....hehe ;)

Nästa viktiga sak som vi måste ta tag i är hur vi ska oss till festlokalen från kyrkan, någon slags transport...hmmm.. det måste ordnas väldigt snart.. får se hur vi löser det..

hur går det för alla ni andra har ni mycket kvar?

:) Ha en bra dag!

• Linma

Ojoj vad imponerande..vi hade 2 första veckan sen rullade det in lite eftersom men det har varit riktigt segt med svar, men vet ju själv hur vi är hihi inte svarar man förrän sista veckan typ hihi..

blir nog snart en resa till tyskland också..då är jag såååå glad över att bo nära gränsen.. :)

• Linma

Ja allt, sprit, vin, cider, läsk och öl blir ju MYCKET billigare än på systemet.. :)

• Linma

Jag håller med...har samma problem, tänker inte betala tusen lappar för att åka en bil i 5 minuter...då får det isf bli cykel.. :)

• Linma

ja om jag hade gift mig i byxor hade jag gärna haft tandem..hihi eller en skottkärra kanske..eller flak moppe..hihi....nej vi får se vad det blir... min svärmor håller på att luska fram något...är sååå otroligt tacksam för all hjälp från henne..vad skulle man göra utan föräldrar och svärföräldrar!? :)

• Linma

I dag såg jag en bild av en tjej som lockat sitt hår med små krulliga lockar..åh vad fint det var...nu blev jag sugen på att ha det så också..jag har verkligen problem med mitt hår..hihi

• Linma

Oj den var verkligen jätte fin !! Såååå 81 dagar kvar!! :) :) :)

Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?