Inlägg från: Linma |Visa alla inlägg
  • Linma

15 juli tjejer hur går det?

Sliter mitt hår...vi har verkligen varit jätte lata i helgen och inte gjort något med vårt festprogramm... SUCK!! och brudar håll i er... 2MÅNADER I MORGON!!!
    Nu börjar det kännas...tiden RUSAR!! Har försökt att påbörja en lista där allt är med som inte är klart..

* Transport
    * Träffa prästen
    * Hämta min blivandes ring
    * Festprogrammen
    * Innhandla all dryck som ej är med alkohol.
    * Godis och snacks
    * Prata med frisör om hår och smink
    * Bestämma ställe med fotografen
    * beställa tårta
    * beställa blommor
    * Lämna in klänningen på strykning
    * Kolla kostym och skor
    * kolla ljusstakar,dukar och vaser i festlokalen
    * Bordsplasering
    * Placeringskort
    * Prata med sångaren om vilka sånger vi ska ha med i kyrkan

Är det mer? Ska bli skönt att undan för undan stryka saker..

Hoppas att alla haft en bra helg!!

• Linma

det lät som en underbar dag... kul att bli så överraskad för lite går man ju nu och väntar på att saker ska hända..hihi

• Linma

Nu har folk kommit igång och börjat svara. Tyvärr ganska många som inte kan komma, lite tråkigt, men det är väl sånt man få räkna med. Från början var vi 73 nu är vi uppe i 63 om resten svarar ja. på ett sätt känns det då lite tråkigt att man inte bjöd alla de man tänkt från början, men som sagt man kunde ju inte veta. och det skulle ju kännas lite knäppt att börja fråga andra människor om de vill komma nu... :) hur går det för er andra?

• Linma

Hur går det tjejer...är helt slut på jobbet vill bara ha semester nu..orkar inte ta tag i något med bröllop just nu... men tiden tickar ju... :) :) :)

• Linma

Välkommen hem igen =) Hoppas att ni haft det härligt, är verkligen avundsjuk, skulle gärna ta en resa nu. Men blir nog lite stressigt inför bröllopet :) i helgen har det fixats hos oss. Vi har träffat prästen, frisören, beställt blommor, beställt tårta, kollat på bil och varit i lokalen och tittat. :) Känns jätte bra. På tisdag ska vi göra bordsplaceringen nu när äntligen alla har svarat efter det blir det bara att försöka knyta i hop allt på slutet.. :)

Hoppas att det går bra för alla er andra :)

• Linma

:) Oj nu måste vi få veta mera.. :)

• Linma

låter jätte kul och mysigt...hur går det för er andra är alla hippade?

• Linma

Det börjar verkligen närma sig!!! Har lämnat in min klänning för uppläggning, vi håller på för fullt med presentationen i fest bladet och placeringskorten ska jag göra i dag...så typiskt att det är så varmt och härligt väder bara...känns som om jag hellre skulle ligga på stranden en dag som denna... :)

• Linma

Tänk just nu om 1 månad då är vi fruar allihopa..hihi nu känns det så pirrigt och nervöst ocha faaaaaantastiskt roligt!!!

• Linma

Jag blev hippad igår!! Vilken underbar dag det blev. Hade ingen som helst aning och eftersom jag har vänner från halva Sverige så var det fantastiskt att se dem alla tillsammans. Jag fick spela in en skiva, picknik i en park, 3 kamp med lacerdome skit kul!!!! Uppdrag och middag och fest halva natten, det var såååå lyckat och jag har världens bästa vänner!! Nu längtar jag bara efter att få träffa allihopa igen på bröllopet!!!

Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?