15 juli tjejer hur går det?
Var just inne och kollade statusen för min klänning!! Den är klar!! Oj vad nervös jag blev nu.... den bör vara här om ca 1 vecka..ojojoj
Var just inne och kollade statusen för min klänning!! Den är klar!! Oj vad nervös jag blev nu.... den bör vara här om ca 1 vecka..ojojoj
nej funkar inte men det finns med tidigare i tråden.. :)
min klänning kom hem till mig klockan 12 i dag och då var jag så klart inte hemma.. *suck* och inte ringde de heller...men men jag får med gott tålamod vänta tills på tisdag innan jag har den i min hand.. :) hur går det för alla ni andra...den här helgen blir nog lugn i planeringen ska bara slappa och ha det mysigt! trevlig helg på er alla /malin
15 juli 06---
Ett bra tips är att åka till köpenhamn i morgon eftersom de inte har en röd dag :)
Jätte söta inbjudningskort.. känns så verkligt när man väl skickar dem..
Johannabrud06---
vad ska ni ha på er buffe? Vi ska ha lite italiensk inspirerad men behöver
fortfarande lite tips..
Puh76--- Vad blev det för tårta? vad fick ni betala, vi måste boka tårta det har jag inte gjort ännu.. :)
Ha en trevlig kväll brudar!!
Fick min klänning igår...den är helt underbar!! är jätte glad. betalade 1700 för klänning och frakt! helt otroligt!!
Vi har osa den 1/6 och har nog runt 25 som tackat ja. Har fortfarande över 40 som ej hört av sig...men vet själv hur jag är när jag ska osa. blir lätt att man väntar till sista veckan.. :)
Så det är väl bara att vänta och vänta....försöker få min sambo att engagera sig lite i vad vi ska för transport..det går sådär just nu måste jag säga..suck... men men snart helg, då tar vi nya friska tag och ska försöka ta tag i fest programmen.. :)
Har börjat drömma mardrömmar usch, det har upprepat sig 2 nätter i rad...samma panik känsla att inget är organiserat och allt är kaos..inte kul!! Så visst börjar nervositeten att komma. I morgon blir det Tyskland och inhandling av en massa goda drycker! Hoppas att det går bra för er andra där ute!!
Börjar ni bli nervösa för möhippa??
Jag är jätte glad, vi var till Tysklandf och innhandlade allt dricka igår..pust..det blev en hel del, men vi hittade riktigt fina och goda viner till super bra priser, så vi är jätte nöjda..i helgen ska vi försöka börja med festprogrammen...hmmm...har jag sagt det förr...haha nej nu är det skärpning, tiden tickar.. ha en underbar helg!!