Inlägg från: Linma |Visa alla inlägg
  • Linma

15 juli tjejer hur går det?

Jag är världens lyckligaste i dag!!! :)

• Linma

trodde faktiskt inte att jag skulle få en hippa eftersom alla mina vänner bor så utspritt i sverige..meeeen plötsligt var de här och jag blev fullständigt överraskad... så ta det lugnt...självklart kommer ni att bli hippade.. :)

• Linma

Jag har haft världens ångest för typ 2 veckor sedan... var tvungen att bara göra något annan några dagar och inte tänka så mycket på bröllopet eller överhuvudtaget att jag ska gifta mig....nu har det lagt sig och jag börjar känna mig riktigt riktigt glad och bara läääängtar.. Hoppas det går över.

Vi har kvar att dubbelkolla med fotografen och bestämma ett ställe vi ska ta fotograferas på, beställa blommor till dukningen, och kolla med prästen så att vigselprogrammet är ok. Den här helgen har gått åt till att göra klart alla beskrivningar i festprogrammet...det har verkligen tagit tid..men nu är det klart för tryckning!!! :)

Hur går det för alla er andra..??

• Linma

Vi kommer att köra igång bandet efter maten och låta dem spela till typ 22.30 sen blir det tårta och sen rockar de på tills vi inte orkar mer.. :)

• Linma

Om 2 veckor hoppas jag att vi börjar ta oss upp efter vår mysiga bröllopsnatt!! AHHHHH...det är nu mindre än 2 veckor kvar!!! :)

• Linma

Hoppas också på uppehåll...MEN SNÄLLLAAA inte 35 graders värme..hihi den där klänningen är varm utan att det behöver vara värmebölja ute ;)

Vi har kvar att hämta klänningen från strykning, skriva ut kyrko och feestprogram, diskutera med fotografen, köpa cake topper. Sen är det lite sånt lyx som att gå på spa, och få manekyr.. :)

Dagen närmar sig med stormsteg och man längtar verkligen jätte mycket. Ska bli kul att höra alla era historier när vi väl är gifta!!

:)

PS!! Till er som ska lämna in klänningen på kemtvätt för strykning, TÄNK PÅ ATT DET ÄR SEMESTERTIDER!! Höll på att bryta ihop när jag knappt skulle kunna få min klänning stryken för att de som gjorde sånt hade semester!! Men de lyckades till slut hitta en på ett annat ställe som kunde fixa det!! Bara ett tips! Ds

• Linma

Fick också lite tår i ögonvrån när vi tränade..så tänk hur det kommer att bli om 11 dagar huuu.. :) Jag bor i Helsingborg så har lämnat min klänning där. Säkert lättare i GBG :) Håller på för fullt att trixa med vårt festprogram för att det ska bli klart någongång! Tar evighets tid att få det så där perfekt man vill ha det :) För allt ska ju bara vara perfekt den där dagen eller hur?? ;)

• Linma

15 juli---> Lämnade den till tvätt 2000 i berga, men de hade semsterstängt och fick lämna den till bjuv så jag får den klar struken på fredag. Nästa vecka har de semester stängt, men kolla annars med tvätt service. men de var extremt mycket dyrare. Hoppas du hittar något! :)

• Linma

själv ska jag på electa i morgon och lyxa lite.. :)

• Linma

Jaaaaa det var hur underbart som helst, helkropsmassage i 50 minuter och innan det ansiktsmassage och bubbelbad. Kan det bli bättre! Någon som antar sig själv att bli hippad på lördag eller är alla klar hippade? Är så glad för våra festprogram och vigselprogram blev klara i kväll. Nu är det bara till att luta sig tillbaka och njuta de få dagar som är kvar sen lär det väl bli lite stressigt de sista dagarna med dukning, servettvikning, blommor som ska hämtas, chips och godis som ska köpas, dubbelkolla med fotograf, tårtmakare, blomsterbud, fixa björkar till kyrkan, hämta nyckel till boendet på bröllopsnatten och kolla upp så att allt är klart inför bröllopsresa, så visst är det saker kvar att göra men känns ändå som om det mesta är under hyfsad kontroll.. :)

Trevlig helg på er alla !!

• Linma

Jo skönt..men jag gillar att göra saker själv.. tycker det är mer personligt och gillar det så.. :)

Du ska se att du säkert kommar att bli hippad i helgen.. :) Jag trodde aldrig att alla mina vänner skulle samla ihop sig pga att de bor så utspritt i Sverige, men jo då och möhippa blev det!

Ska hålla tummarna för dig :)

• Linma

Jääääte fin ring! förstår att du längtar! Själv har jag mottsat problem med en svärmor som hjälper till liiiite för mycket och nästan gör det till hennes bröllop. Jag får hela tiden säga ifrån..lite synd men är trots allt otroligt tacksam för all hjälp!

• Linma

EL--- vi har tur och får tillgång till lokalen redan på torsdag kväll, men jag kommer inte att laga maten utan det har vi anlitat personer till att göra. Så vi kommer att duka och göra allt klart på fredag, känns verkligen bra. Förstår att det känns lite stressigt, men om man bara tar det lugnt så kommer ni säkert hinna utan problem.

• Linma

www.sharoi.com/showimage.asp

Om det funkar så är det min klänning jag skickat efter från Kina för 1900 är såååå nöjd och visst är det så med klänningarna att de är så otroligt mycket vackrare när man väl får de på sig. Läääängtar efter att få ha den på mig :)

• Linma

Och ni andra har otroligt fina klänningar, skulle vara kul att se er i dem sen.. :)

• Linma

Behöver också veta det...hihi har säkert 5 små gula lappar ligger över hela data bordet med saker som inte får glömmas bort och saker som måste göras! Är också nervös för vädret men håller alla tummar för att det kommer bli så där LAGOM varmt..hihi kom på att vi inte gjort placeringskorten idag!! så nu måste jag sätta fart med dem på en gång.. :)

• Linma

Men tänk tjejer viken underbar dag vi kommer att få... :) Lääääängtar!!

• Linma

Snacvka om att alla kontroll behov kommer fram nu..känner nästan hur hornen växer ut nu om det är något som inte skulle fungera, som min skrivare just nu tex...hihi men känner att det är nog tur för min sambo att han har mig som ett kontrollfreak just nu, annars finns det risk för att allt inte skulle fungera..hihi hur skulle pojkarna klara sig utan oss?? :)

• Linma

Härmed lämnas bröllopstorget för resa söderut mot platsen vi ska gifta oss på. Nu kan vi snart räkna timmar! :) Vill önska er alla ett JÄTTE stort lycka till på lördag och jag tror säkert att det kommer gå super bra för er allesammans. Ska bli kul att läsa era historier efter bröllopet sen!!
    KRAMAR/ Malin

Svar på tråden 15 juli tjejer hur går det?