Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Igår blev jag hippad!! Jag stod i duschen när det knackade på dörren. In stormade folket för att kidnappa mig och sambon. Han blev utklädd till datornörd, medan jag fick en prickig klänning, en tiara med rosa ludd på och glittriga nätstrumpbyxor.
Killarna försvann för att köra go-kart och ha femkamp mm. Jag fick uppdraget att fotografera en massa saker som stod beskrivna på ett papper, på väg in till stan. Sedan fick jag spela in en låt i en inspelningsstudio, med tjejerna som kör. Det var väldigt nervöst men verkligen roligt! Sedan bar det runt på stan, där jag fick visa ett foto på min blivande och fråga folk vad de trodde att han arbetar med, hur gammal han är osv. Han fick göra samma sak med ett foto på mig, så man kan gissa på någon sorts presentation av det på bröllopet :) Efter det blev jag sminkad i en timme på Make Up Store och fick välja ut några produkter. Det var jättekul och sminket blev super! Jag hade helt klart valt att bli sminkad av henne på bröllopet om jag inte hade haft en sminkös redan, för hon var jätteduktig.
På kvällen blev det middag hemma hos en en av tjejerna, och vi åt och drack gott och lekte lekar mm. Allt kändes så genomtänkt och jag blev så glad över mina vänner. Så söta de var... Jag hade verkligen jätteskoj, och som en avrundning på kvällen blev det utgång och flera timmars dansande - alltid kul :) Då hade jag fått byta om till en annan utstyrsel, städrock (fast rätt snygg) och guldtiara!
Oj vad mycket jag skrev, ville bara dela med mig av gårdagen. Nu känns det verkligen som om bröllopet är nära!