Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Ja, och så är de fruktansvärt smarriga :)
Ja, och så är de fruktansvärt smarriga :)
Ingen fara :) Det är den 1/7.
Du den 15/7?
Ja, fast vi har en släkting som är präst, och som bor i Norge, så vi pratade med honom förra sommaren. Kommer inte ihåg så mycket av det kan jag säga! Men vi skulle välja in- och utgångsmarscher, och sedan träffas vi väl någon gång innan bröllopet, haha :D Bra koll eller hur?! Har ni träffat prästen?
lillabunny - har du lagt ner mycket arbete på programmen? Tar det lång tid att göra? Ja, du har inte lång tid kvar :)
lillabunny - okej, tack för tipset! Får väl sätta igång med det om någon månad. Det låter verkligen jättesnyggt det du har gjort :)
Lemice - var i Egypten har du varit?
Kan tyvärr inte hjälpa dig Puh, vår fotograf svarar inte ens på våra mail... men någon borde ju vara ledig? Frågan är vem... jag kan förresten rekommendera att du kollar på www.fotosidan.se, där finns nog både proffs och duktiga amatörer som annonserar.
Lemice - mysigt! Vi ska till Makadi på minismekmånad!
Det går väl ganska bra, håller på att fixa musik och tårta. Inbjudningarna är äntligen ute. Men jag fick lite panik idag när jag insåg att det är 10 veckor kvar imorgon! Aaaaaagh!! :D
Lemice- tårtorna beställer vi från byabagar'n i Sövestad :D En bit härifrån, men det är ju min släkting och hennes tårtor är helt underbara... Ska ni förresten ha "spend my life with you" som sololåt? Har inte hört den förut.
Julibrud - 06 - alla är fina låtar, men den sista har jag nog inte hört! Islands in the stream menar jag.