Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Svemerikanskt bröllop - ja, tre barn med blomblad kanske blir liiiite too much :D På 60 gäster i alla fall :)
Svemerikanskt bröllop - ja, tre barn med blomblad kanske blir liiiite too much :D På 60 gäster i alla fall :)
Ocikatten - stort LYCKA TILL imorgon!! Ni kommer säkert att få en underbar dag :) Och vilken tur ni har med vädret. Glöm inte att njuta massor och ha det underbart i Paris!
Och kära smurf - lycka till du också, trots att du inte är så nervös :) Jag lovar att lyckönska dig till festen också när den kommer ;) När ska ni resa iväg förresten?
Grattis smurfen!! :D
varför??
Okej :D
Tejsan - lycka till :)
Smurf - jag tänker precis som du, att sminket ska hålla hela dagen. Okej att man får bättra på läppstift eller glans, men resten borde väl sitta? När ska du provsminkas?
Just det, fika! Onsdag nästa vecka tror jag funkar bra för min del. Snappi, självklart är det okej att du hänger med!!
Svemerikanskt bröllop - ja det låter verkligen hutlöst med 20-40000! Hur kan de egentligen kräva så mycket? Så du är fotoutbildad? Det visste jag inte :)
Smurfen - det är inte förrän nästa vecka! Jag lovar att berätta allt då :) Hur har det gått för dig med serveringspersonalen?
Igår fick jag reda på att jag fick jobbet jag var på intervju för - yes!! :D Det är bara över sommaren men det känns jättebra ändå. Börjar på måndag :)