• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • Ocikatten

Julibrud -06

Jag röstar på Islands in the stream, gillar den låten!

• Ocikatten

Förresten! Vet inte hur ni har tänkt med fika denna vecka men jag kan tyvärr inte någon kväll alls.
    Måste jobba sent, hämta klänningen, göra provsmink mm.

• Julibrud - 06

Nu blir jag helt snurrig på min sambo. När vi skulle välja tredje solosången så kommer han med ytterligare två låtar så nu har jag så många så jag blir helt förvirrad. Nu ville han ha I´m sailing, kan man ha den på ett bröllop??? Förvisso är hela hans släkt inkl han båtfolk. Annars kom han med Chicago You´re the inspiration. Fast blir det inte en svår sång att sjunga för solosångaren?

• jajj@

Hej tjejer!

Nu behöver jag lite hjälp, måste hitta en bra frisör här i malmö. Jag ska "bara" klippa mig, men eftersom jag har kort hår så vill jag ha en bra frisör. Någon som har ett tips??

• jajj@

Ocikatten, blir vigselprogrammen som du hade tänkt dig?

• jajj@

Nu har jag hittat ett klippställe som heter Scalp som verkar bra. Jag kollade på deras hemsida, det står att de gör bruduppsättningar, allt från klassiskt till extremt. Kanske något för er som inte vill ha en vanlig uppsättning??

• *Stine*

hej hej!!

Är helt ny här

Gifter mig inte förran september 2007 (i Lund), men tycker det är så himla kul med planeringen (he he), så jag tittade inn här redan nu...

Jag är från Norge, så bär över med min "svorska" är ni snälla

Hej og hopp!

• jajj@

*Stine*

Kul med en till som gifter sig nästa år, då är det du och jag och 79a än så länge...

• *Stine*

Hej,

Bra at det finns fler enn jag!! Ja, dette ska bli mycket roligt!!

• pov

Lägger till mig själv! :D

2006
    6 maj - Ocikatten
    27 maj - lillabunny
    27 maj - *Smurfen*
    27 maj - pov
    3 juni - HC
    1 juli - ~emma~
    1 juli Penny28
    15 juli - Bettan,Skåne
    15 juli - Puh76