Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
H.C: Ja den är perfekt!!
Oj Lemice vad bra gjort av dig att starta eget. Jag tror att så kallade problembarn (jag och min äldre bror har varit lite besvärliga) bara bär på en annan energi och rastlöshet som inte kommer till sin rätt i den vanliga skolmiljön. Min bror har som du använt sina egenskaper till att starta eget och har nu kontor i två länder med uppstartsplaner inom kort i ett tredje land. Själv använder jag är jag mest bara rastlös men jobbar på att utveckla min stilistiska förmåga . Så jag hejar på dig och ditt företag. Heja, heja, heja!
Förresten, vad dyrt det är med bröllopssvit här. Jag bokade ju vår i Umeå och vi betalar 1700. Det dyraste hotellet var 2600 men tjejerna på BT rekomenderade ett annat som var mer personligt och där du också får frukost på rummet samt sen utcheckning.
Vad hade vi gjort utan BT? Då hade vi nog aldrig kunnat planera på distans.
*Smurfen* : Så roligt för dig att det är dags snart. Tänk på allting som faktiskt är klart och tänk så härligt det kommer att bli efteråt när du är fru till den man som gör dig alldes varm och glad.
Nu har jag äntligen bestämt mig för min tredje solosång!!!
My Tribute - To God Be The Glory med Carola. Fast det är ju vår solosångare som sjunger den.
Den är så fantastiskt underbar och jag kommer att STORTJUTA när jag hör den.
Hej tjejer! Hur går det med planerandet? Eller planerande och planerande, det är mycket detaljer just nu känns det som. Jag har precis bokat tårta, och igår florist. Det är mycket bröllop just nu, på gott och ont :)
~emma~ Här känns det som om det bara är Bröllop bröllop bröllop och min sambo är måttligt trött på mig! Jag satt och tittade igenom bordsplaceringen idag. Alla har inte svarat ännu... 4 dagar kvar! men lite kan man ju alltid skissa.
Häromdagen skulle jag titta igenom bröllopstårtor men bagaren var inte där och sedan ska det visst beställas igenom feststället!
~emma~!
Vi har också bokat tårta, vi betalar 10 kronor per bit, dvs 2500 kronor för alla våra tårtor (5 våningstårta) dvs för 250 pers.
Vem bokade ni?
Några fler härinne som har börjat att drömma mardrömmar om bröllopet?
Jag har! Den senaste kom jag till frissan med min tärna. Tiden räckte inte till och frissan vägrade göra vid mitt hår! Till sist gjorde hon halva frisyren!! Och alla andra brudar i rummet gjorde hon kanonsnygga! Tur att det var en dröm!
Här är det oxå bara bröllop bröllop!!
Sitter på min praktik men är ändå ute på BT!!!..hihi
Jag hade en mardröm häromnatten! Kommer dock inte ihåg hur den var..som tur är!!
Julibrud - 06 - då har vi samma osa-dag, och samma brudvals :D Bordsplaceringen har jag inte vågat ta tag i än. Några mardrömmar var det längesedan jag drömde, men det lär bli mer framöver! Usch, det lät hemskt med frissan :)