• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • *Smurfen*

dagen efter kan vi inte slappna av för då skall man umgås med alla... mamma å pappa måste till göteborg för min farbror som kommer från Tyskland skall åka till tyskland från göteborg den 29 maj men de från turkiet åker tillbaka den 29 maj från Köpenhamn och det blir vi som får umgås med dem.. är jag elak som tänker så här...

Skall kolla på det andra hotellet oxså!

• *Smurfen*

de har en lgh men har en erbjudit sig , så...

• hjartat73

Nej du är inte elak....*Smurfen* du måste tänka på dig och m2b det är ER bröllopsdag....var lite bridezilla det får man lov att vara....

• hjartat73

Tänk vilken kaos på din bröllopsdag när 20 pers står på kö till er toa och vill duscha....hrm ska du gå upp tre på natten för att få vara ifred???

• hjartat73

Villa Hilleröd verkar billigast....

• *Smurfen*

jag vet men när de frågade så blev jag så paff så jag sa att de fick det... suck.. nu skall jag hem och koppla av, m2b skall kolla på fotboll, som han sa det är en JÄTTEVIKTIG match... suck... tur att vi inte gifter oss under VM

• hjartat73

Men jag hade nog ringt och förklarat för dem att de kan bo där kanske de första dagarna men att dagen innan bröllopsdagen och bröllopsdagen så får de bo på ett vandrarhem...
    Ha en trevlig kväll!

Ska du fika ikväll?

• ~emma~

Ja när blir det fika ikväll?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3