Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Drömde att allt blev kaos förnågra veckor sen, klänningen var fel, det regnade, brudbuketten var glömd, mm. haha Skönt att det är en dröm när man väl vaknar från den!
*Smurfen* - ojoj, vilket bra pris! Jag som tyckte att vi betalar lite, ca 15 kronor per bit. Det blev min släktings tårtor *mums* :) Har du bokat bröllopssviten än?
Vi har inte osa förrän 15 juni!
~emma~
Kommer att besälla rum på mäster jihan istället, ett dubbelrum kostar 1600 kronor. blir nog lite för saftigt med 3600 rkonor så fick jag lite tips ;) .
Men frågan är ju hur mkt man verkligen kommer att utnyttja rummet, man kommer ju att vara alldels slut på kvällen , eller?
Puh76 ja jag satte rent på tok för tidigt OSA datum men nu är det gjort!
~emma~ och lillabunny
*Smurfen* Där är fint! En släkting till mig jobbar där! så får ni rosenblad på sängen! Låter som ett bra pris, men visst är det mycket för man hinner nästan bara sova där
*Smurfen* - Haha, ja det är nog sant :D
*Smurfen* Vi har samma dilemma. Tycker priserna är rent för tok för mycket.
Dessutom har vi två små barn så vi utgår mycket vad som är bäst för dem. Men samtidigt är det ju tråkigt att sova hemma den natten.
Vi vet inte vart vi ska resa ännu så vi ska se vilken datum det blir för kanske är man i behov att åka hem och packa istället dagen efter jaja vi får se
Jag satte också för tidigt osa. Fast nu är jag ändå ganska glad för det eftersom jag tror att bordsplaceringen kommer att bli lite jobbig att göra. Men jag hade nog velat ha osa två veckor senare egentligen...
bättre för tidigt än för sent, jag satte mitt för sent (tryckfel) så nu har vi panik, gifter oss 27 maj osa 10 MAJ!!!! Skulle ha varit 1 maj, typ 10 pers har svarat. De andra behagar ej. Min släkt bor i Göteborg så de tycker det är för långt att åka (vänner alltså) Man blir så arg och ledsen, jag hade åkt för deras skull...
Suck....
Julibrud - 06
Låter jätte bra, men jag tror inte vi tar bröllopssviten för den kostar runt 3200 kronor utan det blir ett vanligt dubbelrum (så kan man ju beställla frukost på rummet). Tror det blir för dyrt med det priset, så blir man väl lite besviken om man somnar av utmattning och har betalt 3200 kronor!