Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Hmmm.. kanske avslöjade jag för mkt Hihihihiiii
*Smurfen* jag förstår om du blir besviken på dina Göteborgsgäster. Det tar inte många timmar att ta sig till Skåne från Göteborg. Det går faktiskt att ta in på vandrarhem en natt så behöver det inte bli så dyrt!
jag vet!
Har en gammal tjejkompis som vi umgick jätte mkt med i Göteborg 8gymnasitiden samt umgås när jag pker till föräldrarna å hälsar på) Hon gifte sig i somras i Serbien (det blev för långt för oss) men nu när jag skickade inbjudningskort till henne å maken så sa hon att det nog blir för långt men inget definitivt svar.
kanske ger hon igen.. usch...
*Smurfen* - tråkigt... det är ju lite skillnad på Skåne och Serbien om man säger så... :)
*Smurfen* var beställer ni Era tårtor ifrån? Låter som en kanonpris och den tjejen vi skulle haft att göra våra har semester så vi kollar runt lite just nu....
hjartat73!
Rest. skolan i Eslöv, min m2b bästaväns far har en bra kontokt där så jag vet inte om vi fick kompispris eller ej. men ring å hör, har hört att de är väldigt duktiga samt prisvärda!
Okej låter fint men lite väl långt bort....och tyvärr har de nog inte öppet när jag gifter mig...för man börjar väl inte skolan förrän lite senare i augusti?
hjartat73: Har du kollat med St Gertrud?
Nope Puh76 men hade tänkt mig att kanske komma lite billigare undan än Mimmas och de tar nog ungefär samma pris som St Gertrud.
hjartat73!
Den dagen när vi skall gifta oss har de oxså stängt eleverna har ledigt kr.him.färd så lärarna skall komma pålördagen och baka så vi får färska tårtor. Ring å hör, det kan vara värt det, samt så kanske ni har bjudut ngn som bor åt det hället som kanske kan hämta dem?!
Igår fick jag samtal från turkiet, det visra sig att vissa nära kompisar skall komma och bo hos mig 1 v INNAN bröllopet och förväntar sig att jag skall guida runt dem!!!
Svårt att förklaera men man kan ej säga nej till dem så jag fick tårar i ögonen och känner mig stressad redan. Jag som bara hade tänkt att ta det lugnt.
Så hade de mage att fråga om jag inte kunde åka med dem till sthlm och visa runt dem!!! 3 dagar innan bröllopet (jag råkade kläcka ur mig att jag var ledig i 3 dagar.)
Inget stämmer... börjar avsky allt detta ...