• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • Ocikatten

Det är visst alltid så att man tycker andra har det bättre än en själv??

• jajj@

Ja, det är väl mest när man inte kan göra saker som man kommer på massor med roligt, men sen när man är ledig så får man total idetorka och sitter hemma och sitrrar in i väggen...

• Svemerikanskt bröllop

Ja, särskilt måndag till fredag. På helgen har jag det alltid fantastiskt.

• jajj@

Katten, hur gick det med sminkningen igår?

• jajj@

Svemerikanskt bröllop, hur går det på jobbet? Kul att träffa dig och din kille häromsistens förresten.

• Svemerikanskt bröllop

Jag sitter på jobbet och stirrar in i skärmen (emellanåt försöker jag göra lite nytta också). Sitter dessutom ensam alla eftermiddagar, det är bara skönt att sitta ensam när man ahr massa roligt att göra annars är det bättre att dela kontor.

• Ocikatten

Jodå, jag blev mycket nöjd och snygg!

• jajj@

Ja, jag kan tänka mig det. Det kan ju bli lite ensamt... Själv rföredrar jag i och för sig lugn och ro när jag jobbar, så jag vet faktiskt inte vad som skulle passa mig bäst. Jag är en sån som måste ha knäpptyst när jag pluggar...

• jajj@

Ocikatt, så bra! Tog du kort och visade för din älskling, eller ska det bli en överraskning?

• Svemerikanskt bröllop

Detsamma. Jo jag söker massa massa jobb men ingen verkar vilja anställa mig. Det är ok här nu så jag överlever, men bara tillfälligt. Jag har som tur är fått bra stöd från min gamla chef som jobbar i företaget men utomlands. Vill bara göra som jag gjorde i gymnasiet, vända mig om och gå utan att säga ett ord när någon är irriterande och pratar i falsett. Här är det så att den som skriker högst lyssnar man på. Sådana som jag tycker är asjobbiga får bestämma och sedan när det går på tok kommer någon och frågar "Du som kan det här..." Om jag nu kan det så bra kanske de skulle ha lyssnat på vad jag hade att säga tidigare och inte låta mig reda ut skrikhalsarnas misstag.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3