Roligt med alla nya!
I går pratade jag med min bästa vän, jag tror inte hon riktigt fattar att vi menat att vi faktiskt ska gifta oss 2008. Jag har ju berättat, för det är svårt att inte göra det, men hon verkar ta det lite med en nypa salt. Men, det är ju ingen ko på isen. Hon är också inne i en deppigsingelsvacka nu, så det är inte riktigt läge att prata bröllop med henne heller... Tur att ni finns, och att det är två år (och sju dagar) kvar så att de hinner bli glada igen!
I helgen, då det var väldans fint väder här, tänkte jag att pingst ändå vore en fin helg att ha bröllopet i. Fast eftersom den 14 juni inte är fasligt långt efter, så går det nog bra. Det är synd att man inte vet exakt när blommorna blommar, för jag tycker verkligen att just den här tiden är den absolut vackraste på hela året! Okej att det är si och så med värmen, men det är så underbart fint med alla blommor och löv och grejer.. Tänk om man kunde hugga ett gäng syréner som bukett, det vore ju absolut drömmen! Fast ja, det är ju det där med att det ska klaffa... Antar att man kan få tag på syréner ändå, men det är ju inte samma sak som att gå ut och plocka egna.