2008 Sommarbröllop, tråd 2
Det gäller verkligen att inte ha för mkt för sig om dagarna för att inte tappa bort sig här...
Det gäller verkligen att inte ha för mkt för sig om dagarna för att inte tappa bort sig här...
HAha... Själv har jag intagit lunchen framför datorn... (Herregud, det börjar bli dags att skaffa sig ett liv.....) nåja, jag kan trösta mig med att jag ska jobba i morgon iaf...
Nordqvisten - boken.. Jag frågade om den för ett tag sen, men kör igen... Du beställde någon, vad hette den???
Mysan - det är faktiskt viktigt med avbrott, annars blir inte jobbet bra gjort!
Jag har en idébok... Fast jag har bara klistrat in andra idéer i den... MEn det är ju praktiskt att ha! Annars har jag skissat i min kalender!
För jag läste om en annan bok, som jag inte minns vad den hette just nu... Kanske "Bröllopshandboken".. Ngn som läst den?
Ribbingboken har jag kollat i på biblioteket... Jag blev inte jätteimponerad, men om man vill veta allt om vett och etikett så kan man ju läsa den... Efter att ha spenderat ett tag här på BT, så märker man iofs att det i så fall verkar som om man borde skicka ett ex till alla i sin umgängeskrets...
Mysan - I värsta fall kan du ju kopiera en sida som behandlar problemet, och råka glömma hemma hos den det gäller.. Eller, om man gör en egen hemsida, så kanske man kan få med det under någon underrubrik, så att de som känner sig osäkra kan läsa utan att behöva fråga (om de känner att det blir jobbigt...) eller, ja, nåt sånt kanske?
www.cdon.com/main.phtml&nav=4108&nav_genre=4108
Oh no... länken funkade inte riktigt, men boken heter iaf.. "I värsta fall (en överlevnadshandbok för bröllop)
*ASG* Det får man verkligen hoppas... Annars får du göra en slags gallup på Åland, skicka ut en enkät om hur de skuller reagera i olika situationer, och ta upp alla du kan tänka dig skulle kunna inträffa hos er... hehe..