För att kompletter när jag iaf har uppdaterat mig liiiiiiiite (har ju faktiskt jobbat...)
June20-GBG
Helmborn2b-GBG
MsNordqvist-Skellefteå
lillithsmamma-Vagnhärad
Lanzara-Finland
Madeleene-Gävle
Lisse-Karlskoga/Örebro
Snitte-Karlstad
Tizzeltazz - uppsala el stockholm
anna&rolle - Göteborg
MrsNyberg2B - Tranås
Madeleene- såg för typ hundra sidor sen att du frågat, så svaret kommer nu: Vårt "första" datum var 14 juni, så vi har alltså flyttat tillbaka en månad ungefär.. När det gäller er ålder så tycker jag inte alls att ni skulle vara för unga... Jag är nästan först i min bekantskapskrets att gifta mig och jag är 27 (kommer alltså vara 29)däremot barn har jag några vänner som har, men inte så himla många änd, när man tänker på det, min blivande är 5 år äldre än vad jag är, så han är ju inte precis nummer ett varken när det gäller barn eller bröllop. En del av mina vänner tror jag har svårt att förstå att vi menar allvar, för vi har inte varit tillsammans så länge (1,5 år) fast början var väldigt tuff av olika anledningar, så vi har lixom fått lära känna varandra på djupet från början. Det är positivt. Fast jag visste förstås redan från första ögonkastet att det var HAN! Min blivande brukar säga att det tog minst fem minuter för honom....
För övrigt, så funderar jag nästan konstant över hur dekorationerna ska se ut. Har kommit fram till följande: Pärlor och ståltråd (vilket jag dessutom kan köpa ganska snart, eftersom det kommer ta hundra år att göra klart allt) bordsdekoration, servettringar och placeringen ska gå i samma stil - förutom "vanlig" ståltråd med glesa pärlor, tänker jag små ståltrådspärlshjärtan som ska gå igen i allt... Inte helt enkelt att förklara, men jag hoppas ni förstår ungefär, hur jag tänkt......