Fick reda på idag att min tärna planerar en borlig vigsel 16 Juni kl 15.00 redan!!
Så snart måste jag springa till Rådhuset o vara fin :D ska bli intressant och kul för jag har aldrig vart på en vigsel i Rådhuset och för övrigt så har jag bara vart på en vigsel övrhuvudtaget innan när jag var 6år!
Glad att vänninan ska gifta sig också förstås fast hon ska inte ha nån fest nu utan senare i September för flera personer med hela karutan: klänning, massa mat, sprit, dans o musik etc
Ska ev ha en minifest på en restaurang efter vigseln om dem har råd men det spelar ju ingen roll igentligen eftersom dem ska ha stora festen sen, fast nog kul för henne o ha 2 fester.
Aaaaaaaaaaaaah! kom just på vad ska ja ha på mig nu då???????????? :( typiskt!
Blir at dra till en 2hand butik imon o leta fast det kan nog vara kul det med.
Undrar en sak? Tycker ni att jag ska köpa en liten present el stoppa nån hundring i hennes ficka som "good luck" i present redan nu? Jag tänker självklart ge henne pengar sen för den stora festen som present för det är det dem önskar sig. Men ska ja ge nåt litet nu redan?
Sen en annan sak...vi har typ inga "bekanta/vänninor" som vi kan festa med direkt så ja kan inte fixa en riktig "Hippa". Min mamma fins ju här i GBG men de blir typ bara ja, hon o bruden? :/ 2st 26åringar o en morsa?
(hennes mamma bor i Sundsvall o bruden kommer inte bra överns med henne pga saker hon gjort/sagt men kommer ialf bli bjuden på stora festen senare).
Eller tycker ni att ja ska göra en mini kidnappning o dra med henne ut på krogen med en krona o slöja på huvet? ser det dumt ut med bara oss 2 o hon har sånt på huvet?
I sånna fall vad tycker ni jag kan göra förutom bjuda henne på drinkar o dansa massa?