2008 Sommarbröllop, tråd 2
lillithsmamma:
Vi kommer att vart ihop "på riktigt" i nästan 3år.
Ja fort o fort för 3 år sen tänkte ja att det bästa e nog att var ihop ett bra tag kanske minst ett år innan flyttar ihop o att man sen bor ihop ett tag. Fölovad i kanske 2-5år o sen gifta sig för att vara på säkra sidan typ o spec för ev barn som också ska komma efter bröllopet(ala old style).
Men nu har ja faktiskt en sak o erkänna...2år efter dessa tankar träffa ja m2b o allt(nästan allt) vändes åt ett annat håll. Vi träffades i April nånting....blev ihop 3e Sep o ja flyttade in hos honom Okt! :/ FORT???? eeeeeehhh...Ibland vet man att personen är spec o nu är det faktiskt rätt person också!! :D
Jo o så tänkte han ju fria på 14e Feb i år då men eftersom han e student o har CSN så sa Guldfynd nej trotts han kunde betala 1/3 av summan direkt. O han tjalla va "elaka" de var mot honom till mig så nu vet ja ju om det hela o har börjat planera! Men han får fria ordentligt senare i sommar el så.
Det enda som inte förändrats i planen e barnen, jag vill faktiskt inte ha några förns ja passerat 30(nu 26) samt vi får se hur vårt läge ser ut då med ekonomi etc Vad vi har för oss då o jobbar med. Jag e inte heller redo i huvet för en sådan sak-tänker fortf skrickande bajsmaskiner som kostar pengar så jaaa såna saker får vänta lite till hehehehe...Kanske händer att ja ändrar mig senare som sagt men inte just nu ialf orättvisst mot oss o mot dem med i våran status just nu. Sen vill jag att vi ska ha lite mera "oss bara tid" efter bröllopet.