• June20

2008 Sommarbröllop, tråd 2

jag tvingar honom o säga vad som e fel om han e sådör tystlåten el säger nä det e inget....ja vet precis när det e nåt som e fel det hör bla på rösten SÅÅÅÅÅ genomskinlligt!
    Vägrar han så får han samma skit tillbaka tills han säger vad det e...han brukar inte kunna hålla sig mera än 48tim ialf.

• June20

Lanzara:
    Ne men ja tycker att e de noe så kan man ta det direkt ialf inom 48tim annars kan det lät hända att det dras ut för länge i onödan el att man går o grubblar på det för länge så kommer nästa sak o nästa sak o säger man inte till så är det då man får storbråken, då e det INTE kul o vara i samma rum som oss-dogfight.
    Därför har jag ialf lärt mig att bättre o dra det ur han än o låta honom sita på skiten tills nästa gång. Same goes for me, ja har inte lust att må dåligt el vara arg i flera dagar. Been there done that me Xet o vill inte göra om det igen.
    Vi går i terapi med varan istl för att göra slut/hamna hos nån phsykolog.
    Tänk va mycket annat roligt man kan göra el hur ok man kan känna sig istl för sura miner...;)

• June20

MsNordqvist:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...........
    Mitt Xs mamma o hennes man (inte Xets pappa men de har vart gifta sen han va tonåring) gör så här varje år (de e nu pansissar):
    Om så fort vädret tillåter -alltså inget rusk el slask mera- o marken börjar tina så sticker hon till sin sommar stuga. Runt omkring mars/april sen stannar hon självklart så länge som vädret tillåter o det är kanske Sep i vissa fall Okt!!
    Han kommer ut flera gånger i veckan med morron tidinigen o spenderar vis antal timmar där sen åker han hem o sover hemma i lägenheten.
    De e totala motsattsen till varan -hon far runt som ett yrväder o fixar i trädgården med katterna (här om året hoppade hon bunggy Jump!) och han sitter hemma o läser tidiningen, snackar skit me gubbarna o promenerar(för det mesta till McD).
    Verkar funka för dem men jag hade nog inte velat ha ett sådant äktenskap....hon e väldigt inne på trädgård o så och då förstår ja hon stannar hemma i Sverige men när ja e panssis då vill ja inte göra annat än resa massa överallt :D Med min man helst.

• June20

Lanzara:
    en sak som e säkert e att om man enbart ska lyssna på musiken så hade ja hellre lyssnat på Lordi än Carola-hon e för smörig o för mycket uppe i det bli med sin herre på majoriteten av sina låtar. Håller med att Lordi ser inte klocka ut-coolt för en video men inte image HELA tiden! Sen så fattar ja inte vad dem gjort me Schlagern? varför har man Viva las Vegas o massa rapp med i en sån tävling?! Det hör inte till den stilen o sen att folk skickar freaksshows dit el dylikt ala tyskarna har en tindens o spöka/skäma ut sig e ju en annan sak som bara e onödigt -varför ens tävla när dem vet att dem inte kommer vinna?

• June20

Lanzara:
    ja ska Finland komma upp ens i dem 10 bästa? hehehe...skulle vara intr o se...de brukar altid hamna så lågt. minns nån gång dem fick inte ett enda poäng, tala om pinit! nån gång fick dem enbart 2p tom! :( huuuua

• June20

ja jag rekomenderar den sidan med etersom de har VÄLDIGT bra bilder där på annorlunda bröllop och många buketter!

• June20

Mysan98:
    sist menar du väl? ;)
    om du ska ha bröllopet i December o vi andra för det mesta i Augsti

• June20

sorry ja flippa siffrona hahahaha jaaa först!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2