• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Madeleene

June20: Okey, men det är väl var ett normal bröllop kostar eller?

Hehe olika berättelser om hur vi träffade våra karlar och nu om två år säger vi Ja till dem.

Åh måste berätta en sak, min syster for till USA ett år i måndags. Så när vi vinkade av henne på Arlanda så viskade jag henne i örat och frågade om hon ville vara tärna för mig på bröllopet. Då grät hon dock inte av att hon skulle åka utan att hon blev glad. Så nu vet vi att hon kommer hem. Min bästa vän skall hjälpa mig att kolla och säga idéer nu när syster är borta så hon blir täran också. Dock så grät vi sedan av att hon gick genom kontrollen och vi inte fick vara med längre innan hon lyfte.

Ser att många skriver M2B vad innebär det? En som inte har sån koll ännu.

• Pumpkin

Madeleene
    Ett "normalt" bröllop ligger nog på nånstans mellan 50000-70000 skulle jag tro

M2B = Man to be

• paige

Lanzara-
    Kul att läsa om hur ni belev ett par, tycker sådanna sagor är så mysiga

Var ett tag sedan jag var inne här, hoppas det är bra med alla och att bröllops planerna går som de ska!

• Pumpkin

paige

Ja det var ett bra tag sen du tittade in här! Hur går det med all planering?

• paige

MsNordqvist-
    Ja, det var ett tag sen

Planeringen går bra, lite för bra. Behöver lugna ner mig ibland. Har varit och tittat på tyg till min klänning och jag tror den kommer bli helt underbar!
    Letar fortfarande efter den perfekta platsen..
    Hur går det för dig?

• Pumpkin

paige

Jo det går framåt Känner mig nöjd med datumet vi nu bestämt oss för, kyrkan är bestämd, har hittat en ny underbar lokal och... Ja, det går framåt helt enkelt

• paige

MsNordqvist-
    Blev det midsommar?
    Vi spikade midsommar här om dagen, kommer bli så underbart!

• Pumpkin

paige

Yes! 080620 blir det, underbart!
    Då måste du och jag hålla lite särskild koll på varandra så vi hinner

• paige

MsNordqvist

Kul med någon på exakt samma dag!
    Absolut får vi ha koll på varandra! Tips och ideer är oxå välkommet

Hur långt har du kommit med gästlistan?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2