2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Madeleene
Jag tror det beror mycket på hur man är som person och vad man vill ha ut av livet. Jag vill stadga mig, jag vill ha barn och hus och allt sånt, och jag anser inte att det varken försämrar min livskvalitet eller förhindrar mig att göra allt annat som andra gör. Men vissa ser det väl inte så... Tur att alla är olika!
Oj vad ni har införskaffat grejer tjejer! Själv har jag ingenting än
snitte
vad e det för kortplaseringshållare ni har som ni ev inte ska anvd då?
Snitte: Jag lägger det där vad sidan nu heter.
MsNordqvist: mm det är verkligen tur att alla är olika. Annara hade det varit riktigt tråkigt om alla vore lika.
Lägger in bilderna där. Sedan får ni gärna säga vad ni tycker om dem.
Madeleene
Ska ha en enkel men ändå "tjusig" kavaj/kostym så tror ja ni lätt kan hitta något på Dressman utan att det kostar för mycket, spec om han vill investera i den o ha den ev för framtiden vid ev nån annans bröllop el begravning el fest.
Min m2b hade en svart kavaj o byxa i garderoben UTAN o berätta detta i flera måander! men sen bara så råka ja se den nrä ja rota i garderoben efter annat så tänkte JAAAAAAA då slipper vi den utgiften! samt att den var ju skitsnygg! slipper leta efter den perfekta kavajen i vår prisklass med!
June20: Åh, va bra. Det var så jag tänkte också att han kunde använda student kostymen. Han är SÅÅ fin i den alltså.
Nu ligger de uppe bilderna.
Madeleene
jag tror faktiskt det ÄR hans studentkostym! HAHA! Han har en till men den e gråaktig...vet inte vad han ska ha den till för den ser så otroligt trist ut :/
June20: Trista kostymer är inge roligt. Hehe ja killar som håller sig i samma form har det bra om de skall gifta sig i kostym. Oftast är den använda en gång innan, det vill säga på studenten. Hoppas vi hittar sambons. Han får fråga sitt ex om den är där. För vi har letat överallt både hos hans mor och far.
Vad ska din M2B ha för färg på skjortan?
Madeleene:
Han ska ha en svart kostym med matchande byxr då o sedan ska skjortan vara helt vit, vi ska försöka hitta en sådan med "flärpig" krage som man anvd när man har pastrong. Trodde först det inte var tillåtet ihop med en kostym men sedan såg jag flera bilder på olika websidor med män som hade så så antar det e ok o ja tyckte det såh snyggt ut ihop...hade tidigare enbart sett med frak el frockcoat ihop med pastrong.
Eftersom m2b har "sina färger" i håret o ögonen-brunt med tigerögon ala gulaktiga-så bli västen i brun/beige/guld o pastrongen i beige aktikgt siden. Bättre det reflekterar honom o hans färger än att han ser ut som en julgran med tex limegrön väst ASG*** vet inte ens vart man får tag på en sån! :P
Våra tema färger e ju lime,creame,guld o svarta detaljer så han får köra lite extra på det guldiga typ...
June20: Nja julgran kan väl vara fint?! *fnissar lite* Låter som att du kommer få dig en riktigt fin man på bröllopet. Nja, någonstans går det säkert att få tag på det om du vill Åh vilka färger alltså.. Det kommer bli jättefint.
Nu får det allt bli sängen. Försöker hitta vår låt som vi tänkte spela men det går inge vidare bra för mig Men jag hittar den säkert snart.
God morgon tjejer! Och glad midsommar!