Madeleene:
tror vår budget gick från 55 till 60 000 nu sist, HUR? vet ja inte alls :( har fortf inte listat ut vad det var som höjde priset??? Grrrr....
Jag känner ev igen liiite med folk som försöker hota folk med sitt eget liv mm. Det var en kille som va några år yngre än mig just då när vi träffades o ja ville bara hänga/ha kul ihop men han påstod att han blev dökär...-jag misstänker att han mådde dåligt o höll sig fast i vilken person som helst som kom honom relativt nära. Så jag sa ifrån att jag var inte intr av ett seriöst förhållande samt ville def inte vara med någon som tom blir avensjuk på mina vänner-jag fick inte ens träffa mina kvinnliga vänner!
Så han hota med o skära handlederna etc Första gången så blev ja arg/förbannad/lessen o var tvungen att åka dit o kolla läget men sen visade det sig att det bara var "fusk skära sig" o han hade bara rivit lite med en plastbit när han ägde sax/knivar ändå...då e det liksom inte mod nog att göra det. Sen senare sa ja åt honom på skarpen att ja va inte intr av ett förhållande mera med någon alls o att jag tyvärr inte orkade själv att stödja nån som mådde så dåligt för han skulle dra med mig ner i hans helvetet så ja bröt eftersom han inte lämnade mig ifred ens för en dag utan ringde mig runt 6-10ggr om dagen, då freaka han loss igen o hotade om detta. Ja blev förbannad o ringde upp hans morsa o sa att jag orkade inte ha kontakt med honom o att hon borde ringa o kolla läget med honom TROTTS att det var mit i natten för ja ville inte chansa att han började blöda el dylikt men ja tänkte INTE låta honom dra med mig ner o känna mig skyldig för nåt jag inte kunde hjälpa. Han var väldigt dålig redan innan jag ens träffade honom så jag förstod att jag kunde inte hjälpa honom utan han behövde stöd av proffs istl.
Det var precis innan jag träffade på m2b också :) också en anledning till att ja inte var intr av förhållande i början när ja träffade m2b, vi hade ju båda råkat ut för osaliga andar o behövde bara ta en dag i taget. Men sen blev vi jätte kärlekskranka på varan istl :P