• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • MrsNyberg2B

Har inte sett nåt alls, ska jag erkänna... Knappt ens Carola... (alltså bidraget..) Däremot växlade jag mail ett tag med en kille som hyste en tolvårings beundran och idoldyrkan för just Carola, vars stora ögonblick i livet var när han fick gå på hennes skivsigneringar, och han hoppades att hon skulle vilja bli hans vän (läs flickvän). Han var 25, så jag tyckte det kändes som rätt hög stalkervarning. Rätt läskigt faktiskt, att förstå att det finns människor som tror att man kan älska, och då menar jag verkligen älska, någon man bara sett på bild... (men hon gjorde ju faktiskt ett hjärta när hon signerade hans skiva...fast jag tror jag har sett flera signeringar av henne, med just hjärtan) Det roligaste var att han funderade, seriöst, på om han skulle skicka med sina betyg med det tänkta brevet, för att hon skulle se hur smart (???) han var...

Okej, det här var kanske inte precis något som hör till själva bröllopssnacket, men väl om kärlek... En speciell sorts...

• June20

Lanzara:
    en sak som e säkert e att om man enbart ska lyssna på musiken så hade ja hellre lyssnat på Lordi än Carola-hon e för smörig o för mycket uppe i det bli med sin herre på majoriteten av sina låtar. Håller med att Lordi ser inte klocka ut-coolt för en video men inte image HELA tiden! Sen så fattar ja inte vad dem gjort me Schlagern? varför har man Viva las Vegas o massa rapp med i en sån tävling?! Det hör inte till den stilen o sen att folk skickar freaksshows dit el dylikt ala tyskarna har en tindens o spöka/skäma ut sig e ju en annan sak som bara e onödigt -varför ens tävla när dem vet att dem inte kommer vinna?

• Lanzara

Sant sant... Varför alla dåliga låtar? Schlager skall det ju vara, vissa passar faktist inte med...

Håller också med om att Lordis bidrag faktist går att höra på sålänge man inte ser dem. Även om jag inte är någon hårdrocksfantast. Men skall i alla fall bli roligt att se hur det går för dem, om de ens kommer med till finalen!

• June20

Lanzara:
    ja ska Finland komma upp ens i dem 10 bästa? hehehe...skulle vara intr o se...de brukar altid hamna så lågt. minns nån gång dem fick inte ett enda poäng, tala om pinit! nån gång fick dem enbart 2p tom! :( huuuua

• Lanzara

June20

Ja veet, vi är grymt dåliga. Men så sänder vi aldrig våra bästa bidrag heller! Bäst vad vi NÅNSIN har hamnat på är en 6:e plat tror jag... Men alltsom oftast har vi hört till de sämsta. Även om detta resultatet i år skall bli intressant att se (pga vår "groteska" låt) så är det faktiskt första året jag nästan skulle HOPPAS att vi skulle komma sist.

• Lanzara

Är det annars någon annan av er som är medlem på svartbrud.se? Eller är det bara jag och June20?! Ett ips till ni som inte är---> BLI! En jättebra sida!!

• Lanzara

suck. jag känner mig ensam här idag.

• Mysan98

Du är inte ensam här idag Lanzara - har bara inte så mycket att säga. Min förkylning har trängt bort mina hjärnceller *nyser*

• June20

ja jag rekomenderar den sidan med etersom de har VÄLDIGT bra bilder där på annorlunda bröllop och många buketter!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2