• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • lill mama

Lanzara:

hur mycket kostat klänningarna?

• Mysan98

OOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIII. June20 nu älskar jag dig massor!! Där fanns ju en hel del mysiga saker. Ohhhh nu mår jag genast lite bättre! Tack så jätte mycket!!

• lill mama

och ännu en till...
    Lanzara 1/3-08
    MrsNyberg2B 14/6-08
    MsNordqvist 8/8-08
    lillithsmamma 8/8-08
    Bride Aug-08 8/8-08
    June20 080808
    vilse i djungeln sommaren 2008
    lill mama 8/8-08 eller 9/8-08

• lill mama

Läser och läser...nu såg jag hur mycket klänningarna kostade Måste läsa mig igenom tråden

• Mysan98

Ja listan hade jag förstås inte skrivit på ännu, bara den med färgteman på

Mysan98 12/1-08
    Lanzara 1/3-08
    MrsNyberg2B 14/6-08
    MsNordqvist 8/8-08
    lillithsmamma 8/8-08
    Bride Aug-08 8/8-08
    June20 080808
    vilse i djungeln sommaren 2008
    lill mama 8/8-08 eller 9/8-08

Som det är just nu verkar jag bli först ut under "vårt" år :)

• June20

Mysan98:
    sist menar du väl? ;)
    om du ska ha bröllopet i December o vi andra för det mesta i Augsti

• June20

sorry ja flippa siffrona hahahaha jaaa först!

• lill mama

June 20: Tack!
    Försöker hänga med här, men blir nog lite svårt...

Mysan98: Fint med vinterbröllop

Jag kanske ska berätta lite om mig själv. Jag bor i Stockholm, pluggar. Min fästman pluggar också men han blir färdig i sommar Min fästman rövade bort mig till Venedig i april förra året där han friade...jag hade verkligen noll koll. 13 timmar innan vi åkte till Venedig berättade han att jag skulle åka hem och packa min väska eftersom vi skulle åka bort någonstans, men han ville inte berätta vart. Han sa bara ungeför vilka kläder jag skulle ta med mig. När vi hmnade i tyskland (mellan landade)så trodde jag vi var framme....då trodde jag vi skulle träffa några vänner som bor i tyskland...så vi gick ut och jag kollade runt och letade efter dom (han lurade mig verkligen) efter en stund så sa han ann det var inte slutdestinationen utan att vi skulle vidare!! Att vi skulle till Venedig!! Dag nr 2 friade han den 8/4-05.

Märkt att man måste vara tidigt ute när man ska boka lokal, så jag kollar runt här. Vi funderar på att ha ca 55-60 gäster. Bröllopsresan blir till Maldiverna.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2