• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • June20

Jo självklart med ljusen då....kanske man ska ha extra på bordet brevid också så nån kan fylla på med nya.

• Pumpkin

OJ, här har ni kämpat på ikväll ser jag

• lillithsmamma

jippi tjejer någon gåmg i sommar kommer jag vara bprta från bt ett tag pga då ska vi flytta till hus :D

• Lanzara

MsNodqvist - Tack för tipset, den skall jag köpa ikväll.... Hoppas den bara finns här, men det brukar de nog oftast!!

Vet någon annars vart Cartesia och Helmborn2b har försvunnit??

Imorgon har jag mitt sista prov... Sen tar jag sommar!!! (bara det att jag borde läsa finska nu då, men jag har "paus"! )

• MrsNyberg2B

Jag har kommit på en idé till tack-korten.. Istället för ett kort, så gör man fyra små kort i typ fotoautomatsstorlek, med oss, på ett avlångt kort.. Jag tror det blir fint!

Idag har m2b åkt iväg med sina elever till utomlands. Så himla tråkigt är det. han ska vara borta i en hel vecka....... TUR att jag ska jobba hela veckan!

• Pumpkin

Själv funderar jag på (till tackkorten alltså) att endera ta kort på oss och var och en av familjerna som är på bröllopet och skicka ett till respektive familj, eller så kanske man skulle kunna göra ett litet minikollage från bröllopsdagen och skicka i tackkortsformat.

• MrsNyberg2B

Ja... Det är ju också en bra idé.. Roligt att göra något annat än de vanliga, traditionella, även om det naturligtvis inte är något fel på dem heller, de är otroligt fina de med.

Har funderat vidare på det där med tapeten och nu börjar, så sakteliga, ett inbjudningskort ta form inuti huvudet på mig.. Det kan nog bli snyggt, om man hittar rätt grejer...

• Helmborn2B

Hej tjejer!

Har precis kommit hem från en underbar weekend med min fästman. Vi var bland annat och hälsade på berget som vi förlovade oss på.

Lanzara:
    Va kul att du saknar en när man försvinner några dagar. Blev så glad när jag läste det!

Nu har jag inte läst i kapp något än, vad är det som diskuteras på vår trevliga tråd nu då? Ni får uppdatera mig lite.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2