• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Snitte- 5/7-2008

Hallojsan brudar!!

tack för tipsen!

ja problemet är att jag redan hittat min drömvigselring... och den funkar inte egentligen till någon av de här två... men jag vill ändå ha någon av dessa... så jag ska på jakt efter en ny DRÖM vigselring... jätte bra att ni påpekar det för det är ju jätte viktigt att den ska passa.

June20 : hmn... svårt där när inte smabon kan svenska... hihi jag tycker också du kna ta med handuk och kanske låna ut en badräkt eller som skrivit hyra en... det ordnar sig på nå vis!! :D

MrsNyberg2B : vad tråkigt med din syrra... :( hoppas det ordnar dig!!
    du får ju gärna prata bröllop med OSS :D

• skenan

Hej! Är nu på denna tråd. Fick tips av "Snitte" att det fanns fler som planerade bröllop sommaren 2008. Jag och min sambo som varit förlovade i 3 år i juli kom idag fram till att vi vill gifta oss 080808 = coolt datum! Får hoppas att det blir så. Just nu är sambo arbetssökande ocj jag arbetar, men jag hoppas att vi hunnit spara ihop pengar tills dess!

• Pumpkin

skenan

Välkommen! Vi är några fler som ska gifta oss 080808, bland annat jag och min M2B
    Har ni hunnit planera nånting? Kommit på eventuellt färgtema/tema? Tittat på klänning eller så?

• June20

skenan:
    du e inte ensam jag e arbetslös o han studerar men han har ialf ett arbete efter studierna men vi hoppas på att han ska få arbete inom det han studerar för då kan vi hinna spara ännu mera samt han får ju jobba med det han vill jobba med. Annars får vi nog ta ut ett 10 000 lån men den dagen den biten.

• brud080808

Har inte hunnit planera något med tanke att vi kom fram till datumet idag! I och för sig så har jag tittat ut en allians ring på Hallbergs i vitguld med stenar som jag tycker om. Våra förlovningsringar är också i vitguld. Har bytt namn från skenan till brud 080808!

• Pumpkin

Då är det bara att dra igång planeringen här med oss!

• Mysan98

Välkommen hit brud080808. Vi är redan i full gång med plannerandet så du är absolut inte ensam om att vara ute i "så god tid". Insåg idag att jag nästan börjar få panik över att det bara är 1 år och 7 månader kvar... Snacka om att man kan bli hispig för mindre :D

• brud080808

Nej, någon panik har jag ej, men den lär väl infinna sig så småningom. Som sagt, det är ju ett bra tag kvar, men åh andra sidan har jag ju förstått att det gäller att vara ute i hyfsad god tid! Vilken tur att BT finns, har sett många bra förslag bara ikväll! Godnatt allihopa!

• Mysan98

God morgon tjejer har ni inte vaknat ännu?? Själv har min hjärna gått på högvarv av bröllopstänk sen 7:45 i morse. Känner mig väldans kreativ och idéerna finns där bak och skramlar så det är nog bäst att jag tar mig i kragen och börjar skriva ut alla bilder jag har i datorn och börjar skapa lite :)

Jag slängde ur mig funderingen igår till min karl om vi kanske skulle låta bli att servera alkohol på bröllopet. Inte för att jag är nykterist på något sätt utan för att ingen av oss tycker om varken bubbel eller vin och vi har några i det eventuella sällskapet som har lite problem med att avgöra vad som är tillräckligt när det kommer till alkohol. Så istället för att oroa sig för att folk ska bli asplakat och istället för att fundera på alternativa drinkar att skåla i så kanske man skulle plocka bort drickat överhuvudtaget. Nåja det är bara en fundering än så länge, men jag vet att mina föräldrar skulle uppskatta det och även mina blivande svärföräldrar....

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2