2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
snitte
Jag har inte sagt så mycket om hippan förutom att jag förklarat att "förnedringshippa" inte är min grej. Men mer än så behöver jag knappast säga då min bästa vän, tillika tärna och möhippefixare, vet precis vad jag gillar och inte. Litar helt och fullt på henne och tror att det kommer bli en helt underbart rolig dag!
Ja.. jag hoppas mina vänner är lika snälla... jag har också sagt det att jag vill göra "tjejiga saker" men jag antar att jag ska utrycka mig mer klart sedan när vi avslöjar datumet.. :)
jag vill också ha typ spa och myspys.. :)
Vi har nog bara sagt att det går för bådas hippor att ut o festa typ "värsta grejen" skulle vara att dansa på en bardisk o supa typ men det e inet så pinsamt igentligen för sådant har vi gjort förr fats inte supit huvet av oss alltså snarare bara shottat en hel del men sen slutar man ju i tid med.
Eftersom vi båda nu inte har så många bekata/vänninor så förväntar vi oss ju inte värsta grejen o vill inte ha det men ja tyckte att bada,mat,choklad,dricka o lite kul kan man nog ha ändå. Och det ska hon få.
Vet inte ens om ja lär få nån hippa eftersom dem som igentligen borde hippa mig senare 2008 bor i Spanien då(dem planerar att flytta det närmsta året nämligen BÅDE tärnan o min mamma men på olika ställen).
Min moster bor i Rönninge o det e ju en bit från GBG så det skulle isfl vara om dem vill göra en sista minuten grej om dem kommer hit någon dag innan vigseln. Vet inet om ja ens pallat med en heldag hippa ens om det va med relax grejer precis sita dagen innan för då hade ja nog fått spatt o stressat ihjäl :( vi får se, de vet att ja INTE heller vill ha fånerigrejer.
Kan berätta om dem ja sett på stan som va rätt piniga. En tjej tvingades hoppa okring i en skidoverall, mössa, skidglasögon och stavar i varsin hand INKL inne i en spårvagn fram o tillbaka i gången?! VARMT!
Sist såg m2b o ja en kvinna som antingen jobbade som strippa,i en porrbutik, RFSU/Gynekolog el som sjuksöterska på BB för hon hade en mössa på huvet i plast som såg ut som antingen en kondom el en bröstvårta! :O Ush det verkade pinit som bara den!!!
MsNordqvist: Tack för att du tänker på mig :) Det är faktiskt något sånt liknande som jag har tänkt mig fast kanske inte lika hög. Vet inte ännu vilken frisyr som faktiskt går att göra i mitt hår för jag har ett sånt där blont nordiskt fint glatt hår där allt bara glider ur. Min frisör ser med fasa fram emot att göra en uppsättning på mig eftersom den håller bara i ett par timmar max :) Inget stannar - inte ens superhård spray.
Jag har väl kanske inte själv bett om att få vara med och bestämma min hippa, men jag har också ifrånsagt mig förnedringsgrejen. Jag är absolut inte den som trivs med att springa runt på stan utspökad och sälja kyssar eller liknande. Min tärna vet precis vad jag INTE vill ha så jag känner mig ändå ganska lugn (tror jag). Vill hellre ha en "sista natten med tjejerna" än att bli tvungen att tjäna ihop min tågresa hem eller nåt. Jag hoppas på att det blir något spaliknande (om valkarna på magen har hunnit försvinna tills dess) eller någon upplevelsegrej. Hoppas inte heller att de väljer dagarna innan bröllopet att hippa mig för då är jag väl totalt sönderstressad och har säkert inte tid så att jag kan slappna av ordentligt och njuta av min dag.
Och skidoverall, skidglasögon och stavar vill jag absolut INTE ha :)
neeee precis ska bara tvinga henne ha en krona på huvet o sen dela ut dummle till killar typ.
Mysan98:
hittade denna länk på en annan sida ang dekorationer i buketter:
www.romanticflowers.com/bouquet_jewelry.html
:D
Vilken fin sida med många roliga grejer.. :)
mmm jag kan inte låta bli att vara lite nervös mina närmaste vänninor fattar nog att jag inte vill bli utskämd men jag har rätt många väninnor som anser att jag skulle vara en perfekt brud för sådant ( jag spelar teater och så, men då gör man ju en roll och är någon annan... :/)
ja usch får se vad som händer...
Hej tjejer.
Blev tipsad om denna tråd då jag skrev om min fantastiska, underbara förlovning!
Min älskling och jag har bestämt oss för ett romantiskt sommar bröllop 2008! Är fortfarande helt till mig över förlovningen och ser fram emot att diskutera här med er andra!
Ha en fantastisk sommar kväll alla!