• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 2

Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

Se så brudar, kom tillbaka!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • Mysan98

Jag slänger in den senaste datum och färglistan (tror jag) så är det bara att fylla i eller att rätta till om något har ändrat sig sen senast

MsNordqvist 080808 - Turkost, lime, gammelrosa/ljung och creme/pärlvitt

MrsNyberg2B - Lime, vitt och cerise/ljust silvergrå

lillithsmamma 080808- silvergrå,svart, ivory och vitt

Helmborn2b 080802 - ivory, creme, beige & pärlemor

Bride aug-08: Grekiskt tema- Blått, vitt och silver.

Lanzara 010308 - creme, rosa och ?

Mysan98 12/1 - 08 - Vitt, ljusblått, marin och silver (som accentfärg). Tema snöflingor

Snitte- Ljus lila och silver

Cartesia 080524 - Vitt, creme & rosa. Tema Frugan & Fruntimret

June20 - Lime/grönt,cream/vit med guld och svarta detaljer. Lite antik/40-50tals/viktroianskt smak. Låter luddigt men fint.

Lisse_ - vinrött/rött och vitt/krämvit

• Tizzeltazz

paige:
    såg inte ;)
    25 resp 28 och stockholm :)

• Mysan98

Hade vi inte en till lista....? *letar*

• June20

den ligger nere på 40 någonting om ja inte minns fel

• Mysan98

Ja hittade den... Plannerade bröllopsdatum i typ tidsordning:

Mysan98 12/1-08
    Lanzara 1/3-08
    MrsNyberg2B 14/6-08
    MsNordqvist 8/8-08
    lillithsmamma 8/8-08
    Bride Aug-08 8/8-08
    June20 080808
    vilse i djungeln sommaren 2008
    lill mama 8/8-08 eller 9/8-08

• Mysan98

Tizzeltazz: Så spännande att gifta sig i Marocko. Jag vet absolut ingenting om marockanska seder kring bröllop så det ska bli spännande att höra om er plannering.

paige: Så berätta om gästerna, klänningen och musiken. Jag är sååå nyfiken att få höra om andras tankar. Mina egna tankar får jag ju leva med varje dag och de förnyas inte så ofta precis :)

• Tizzeltazz

Mysan98 :
    Ja, tyvärr är jag ju helt ute i det blå just nu, vi skulle åkt dit i sommar och tittat och bröjat planera men det blev tokdyrt (sent ute) så det får bli nästa år men då blir det snävt inför att inbjudningarna ska skickas ut...
    men jag postar inlägg när jag vet vad som händer och sker ;)

Förresten; tråden heter ju sommarbröllop...hoppas mitt septemberbröllop inte är för sent ute ;)

• Mysan98

Äsch inte är du för sent ute. Jag gifter mig ju i januari och då är det definitivt inte sommar :D

• Mysan98

Nä tjejer... Nu ska jag ta med mig min senaste bröllopstidning och krypa till bädds. Måste upp tidigt i morgon och byta till sommardäck på bilen. Ja jag vet att det var lääääänge sen man skulle ha gjort det, men det är minst lika länge sen vi körde med den :) Nu ska den till verkstan i morgon och då vill man inte åka fast pga däcken... Räcker med att det är körförbud på skrället hehehe. Sov gott alla!

• Tizzeltazz

Mysan98 ;
    skönt att höra :)

jag har jouren så ska gå vila nu :) natti natti!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2