2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Snitte:
Europa exklusiv, Rom var jätte fin! Så ren och elegant! Tycker definitivt den.
Jag tycker också absolut Europa Exklusiv Rom, men mitt tips är trots allt, oavsett vilken ring ni väljer, att fundera på hur den skulle passa till en kommande vigselring. Har redan varit med om för många människor som har älskat sin förlovningsring men inte hittar en vigselring som passar till formen eller designen på den sen... :(
Usch så negativ jag låter, men det är absolut INTE så jag menar!!!
Lät inte bara negativ utan som en förmanande gammal kärring också :) Hahahah och det var verkligen inte heller meningen. Kommer ihåg när jag förlovade mig första gången så hade jag inga tankar i huvudet på huruvida den skulle passa ihop med en vigselring och jag lovar att det inte skulle finnas en vigselring någonstans som skulle ha passat till den förlovningsringen :):):)
Jag håller med dig Mysan! Jag tänker jättemycket på det där med att förlovningsringen ska matcha vigselringen, för vigselringen är mer eller mindre uttänkt redan
Men när det gäller dessa så tror jag det finns många alternativ som hon kan välja til vigselring eftersom dessa, alltså ingen diamant som sticker ut som ett berg som kan "överrösta" nästa ring liksom.
Jag tycker det e hugget som stucket men tror också det e enklare att matcha ROM med nån annan ring etersom den e blank, majoriteten av ringar e blanka.
snitte:
Precis vad jag funderat på!!
Lite bada o bastu o sen gå till en bar som också serverar något att äta o sen festa lite efteråt med drink i baren.
Fast jag vet inte hur jag ska "lura" henne att träffa mig och tag med sig baddräckt/handduk. Jag kan inte be hennes m2b att smussla det till mig för han kan inte svenska/engelska o jag kan inte spanska/ryska! :(
Jag röstar också på Rom. Jättefin... Som jag fattade det så skulle man väl kunna ha den med sten som vigselring och en utan som förlovningsring... Om man kan vilja det, t.ex..
Vi har vanliga släta ringar, i vanligt guld. Klassiskt och passar till många olika ringar, just med tanke på att man inte vet vilken typ av vigselring man önskar sig, riktigt... Väldigt praktiskt. Har en kompis som förlovade sig och köpte jättefina ringar, men nu har det tröttnat på dem (hur tröttnar man på den? jag bara älskar att ha en och att veta vad den står för...men iaf) för att de hade något mönster och var väldigt smala, passade inte med någon vigselring som passade bruden. Så nu har de bytt förlovningsringar (och ställt in bröllopet, men det berodde på att de vart gravida....)
June20 - Kanske går det att hyra baddräkt? Handduk kan ju du ta med dig hemifrån, så kan hon låna. Sen är det bara att luras så mkt det går! :D
Aaa... Ibland blir man väldigt ledsen. Min syster och henner pojke har precis gjort slut, jag blir alldeles ledsen och tycker det är så trååååååååååååkigt.... Man känner inte precis att man har lust att prata bröllop och lycka med henne just nu..
MrsNyberg2B: Usch så tråkigt. Nej då är det väl inte kanske det bästa tillfället att prata bröllop
Jag har i alla fall lyckats reda ut lite groll kring bröllopet med min mamma. Jag har hela tiden tyckt att hon har verkat såååå ointresserad av allting, vilket självklart har lett till att jag har varit jätte ledsen. Nu visade det sig att hon inte alls varit ointresserad utan var så rädd att jag skulle uppleva att hon tog över allting. Det handlade bara om hänsyn alltind. Gud så knasiga saker kan bli men jag är jätte glad att vi redde ut det här :)
Verkligen tur att man reder ut sånt.. Det enda min mor har sagt är att det är bra att hon vet, så hon kan lägga undan pengar... Inget krav från oss, eller så, jag antar att hon bara vill det själv...
Idag kommer min sambo hem igen. Det är härligt, speciellt när man känner sig lite nedstämd..