Inlägg från: Zemiramis |Visa alla inlägg
  • Zemiramis

Bröstförstoring (5)

Hej

Ny här och undrar om jag får vara med . Har varit på konsultation och träffat Dr Gylbert på Sophiahemmet. Har op-tid 5:e sept. Vill/ska lägga in 280cc framför muskeln.

Vi ska emellertid gift oss 21:okt, hinner boobsen läka någorlunda tills dess?

• Zemiramis

Ceciliaj:

Tack för svar. Jag hoppas på en återbudstid, men annars så får det bli den 5:e sept. Vill göra NU, vill inte vänta

liszja: Vågar jag göra en bröst-op så vågar du! *peppar lite* Som sagt, boka tid för en konsultation. Det är skönt att prata med någon som sitter med alla fakta .

• Zemiramis

Jag är ju en av de små här. Har 67cm under bysten. Mitt absoluta max är 300cc, har väl mer eller mindre bestämt mig för 280cc framför muskeln. Är det för stort för mig tror ni?

Jag är 161cm och väger c:a 53-54kg... Jag vill max ha en 70C, eller 65D blir det väl för mig. Ska jag ta mindre? *funderar väldigt mycket på det här*

• Zemiramis

Hemligt:

Tack för svar.

Nu ringde de från kliniken och sa att de fått ett återbud. Min nya tid för op är den 11:e juli. Jag är så nervös och förväntansfull på samma gång... Jag vill, jag vill, jag vill - men vågar jag?

• Zemiramis

Jag fått en återbudstid, så ny tid är 11:e juli!!! Så spännande och pirrigt.

Är det nån mer än jag som nojjar över narkosen?

• Zemiramis

Ok, jag lämnar den här tråden nu... Har skrivt flera inlägg som det aldrig är nån som orkar svara på ...

Hoppas det går bra för er tjejer med era op och er läkning...

• Zemiramis

Jag tassar försiktigt tillbaka in här...

Jag har bara två veckor kvar till min op och undrar om någon vet var man kan hitta en sport-bh som man knäpper fram?

Tacksam för svar.

/Z

• Zemiramis

Famous: Ja, jag såg ditt inlägg, tack

Apropå det här med kupstorlekar. Är en dubbelkupa tex DD större eller mindre än D? Gäller det samma för AA-kupa? Är AA större eller mindre än A?

• Zemiramis

*lol*, jo jag har alltid tänkt så också AA är minst och tex DD är större än D. Men det är ju ruggans ologiskt, inte sant?

Och varför finns det så få bh i strl. 65? Oftast hittar man ju inte 70 heller. *funderar*

• Zemiramis

Famous: Hm, tja ni är ju rätt så trevliga när allt kommer omkring

Svar på tråden Bröstförstoring (5)