Inlägg från: famousfairy |Visa alla inlägg
  • famousfairy

Bröstförstoring (5)

Ingrid65
    1:a rör/massera inte dina bröst om inte kirurgen ha sagt att du ska.. inte alla ska göra det. Mina är 7v och jag hart ont ibland fortfarande, ha kollat det med AK och det är vanligt, så oroa dig inte men tycker du ska ändå kolla med din klinik,jag var också 75AA/ 70A och är nu en 75B, tror jag men det är lite för tidigt att få den perfekta storleken! Jag la in 245 anatomisk.
    Pickolina, suck vad skulle man göra utan dig! jo slut änden av bygeln, i mitten trycka på bröstkorgen, sen såg jag att på utsiden vid armhålen ha jag märke från bygeln som sitter inte riktigt utanför brösten, Jag tror att jag ha rätt storlek eftersom de andra kombinationener passade inte alls, det är bara att mina bröst är inte färdiga än!
    Tejpbyten: jag skulle byta tejp vart 14dag,
    oftare bara om den korva sig eller bli riktigt smutsig. jag dra av i duschen, tvätta med vanlig tvål (Dove). lufta runt 15 min och sätta på nytt. Micro pore M3 hud färade. Annars duscha jag som vanligt och bara trycka handuken på tejpen fpör att "krama" ut vattnet.
    Hej så länge!!!

• famousfairy

Nancy pancy.. nej , jag fick inte träna heller.. började med långsamma strek/arm övningar UTAN vikt eller motstång runt vecka 3, men först nu.. 7v börja träna. Kunde inte ens göra sit-ups. Allt kändes i bröst musklerna och det fick jag inte känner! började gå v4.. raskt.
    Jag hade en aktivt fysisk jobb, hel tid så tappade mycket kondis och muskel styrka de senaste veckorna men jag är ju 42 så det få man acceptera. vänta tills du kan träna.. det är bara 4 veckor ha tålamod.
    Pickolina! Som tur är kostade den bara 149 på lindex, men jag köpa inga fler för tillfälligt! Nu när de börja mjukna giller jag de mer och mer, börjar likna mina egna gamla små bröst.. fast större!

• famousfairy

hej, ha varit rastlös ett tag, inte orkade skriva nåt!
    jag är 42 ensam ( sedan 2 år) utan barn men ha önskad mig detta sedan jag var 13. Kämpade HÅRT med Brava Systemet i ett år och kanske fick lite lite större bröst, När de var svullen det var härlig. Plötsligt befann jag mig på AK igen på kontroll och för att nåt hade gått fel med utrustningen, och så sa jag.. jag vill operera mig. Det var i början av feb, jag fick tid 3 april men fick skjuta fram det pga tand inkfektion. jag använde pengar från lägenhets försäljning, som jag trodde jag skull behöva för att betala skatten, men jag fick uppskov. jag tycker de är lite lite för stora men för mig var det 215 eller 245 och jag tror att 215 skulle ha gjort meig besviken. Push up behöver jag inte! och det är kul.
    Grattis till all svenska där ute! jag trodde vi (england) hade vunnit ett tag då, men nu tack o lov behöver vi INTE möter Tyskland!
    PS det var jag som gave tips omm att byta teje vart 14 dag, och jag fick faktiskt en rulla MP3 micro pore som var hudfärgade!

Är det för tidigt för mig att göra en proffs byst mätning? Ha provad 75 ABC och 80 ABC .. verker inte sitter bra!?
    KRAM Hörs imorgon kanske, och jag har aldrig varit inne på mylava, ska kolla nån gång..

• famousfairy

Huh.. nåt just knappt till i brösten.. vad var det? gör jag för mycket på gym?
    någon känt nåt sånt?
    .. natt

• famousfairy

myslis.. jag undrar om 1976 räknas som dagens samhälle i dina ögon? Du kanske vet inte hur det känns att ha samma storlek som man hade när man var 13? I för sig dom var mindre eftersom jag blev lite längre och växte till men brösten växte inte, jag hade inga "varor" att vara äkta!
    I alla fall du få tycka vad du vill.. utan att bedöma hoppas jag.. Vi är här på tråden för atta stötta varandra och de flesta ha inget intresse i pamela bombar.
    Var roligt att du är nöjd med dina akta vara!

• famousfairy

Pickolina.. jag hör av mig sen.. få se om vi kan reda ut det här!
    KRAM!!

• famousfairy

Tina J .. Måndags! herregud! ta det lungt!! grattis..
    kul att det var andra som höll med mig efter mylis inlägg. jag började nästan få skuldkänslor i fall att jag kränkte henne:-/
    men också för mina bröst, jag önskar att de VAR äkta det var just därför jag viste att jag ALDRIG skull göra det för att de inte var äkta... och som min kirurg sa.. jag verlkigen kämpade med Brava..

Pickolina jag tror jag måste vänta lite till! fast NK ha rea fr.o.m nästa vecka och jag vill köpa bh!!! få se..

• famousfairy

tärnansara, grattis men ta det lungt, 3v är inte mycket, promemade räcka nog. Bli inte för andfådd eller få hjärtat att pumpa för mycket, det är inte bra för läkning, du kan fortfarande få inre blöding som du inte vet om som kan orsaka "ärr" inuti och då bli det kapsel bildning.. tror jag..
    det är mitt råd i alla fall,

• famousfairy

läkningstiden för kroppens celler är allmänt 6-8 veckor, även ett sår på fingret eller en finne. Jag skulle vänta tills 6v streket (eller 5 som pick sa) och sedan bara promenera, gärna upp o ned backan lite, men utan att studsa eller bli för andfådd. 4-5 tim på stan knäkte mig runt 4v!

• famousfairy

va bra Rat, äntligen ska du få hjälp, du har gått igenom sååååå mycket på sistone. Jag få riktigt med smärta ibland men ha började träna också så det är nog detmen iblan är det verkigen aj! aj!! aj!!! som om någon klämma i en ca 2cm stort område. Nå ja..
    va inna på HM och provade bh (igen) idag. Bara bygel inget annat, det verkar som deras B är lite större än Lindex B kan det vara så för bygeln passade bra omkring brösten.Men sen såg jag i spegeln att jag har massor med blåa ådrår som syns! som om huden är jätte tunn! Se bröst ut så där!?
    I dag 9v på dagen sedan op, visade jag brösten på stan i en v ringade top från bik bok.. det börja kännas ok

Svar på tråden Bröstförstoring (5)